Ga naar inhoud

Meeting Amersfoort III

Dollie

Wanneer gaan we naar Amersfoort?  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we naar Amersfoort?

Aanbevolen berichten

Ja echt veel is het, moet nog 3 bladzijden ofzo, maar dat was pas van 2 vakken, moet nog van 1 vak overschrijven, gelukkig het meeste achter de rug, hoe gaat het nu met jou mindy? na dat flitzer.. :frown:

Oh dat valt nog wel mee. Kun je het niet gewoon uittypen? Dat gaat veel sneller;)

Ja gaat wel weer, ik mis haar nog steeds en het voelt nog altijd raar. Telkens als ik in de ren ben ook, er klopt gewoon iets niet. Cutie mist haar ook nog steeds, die twee waren altijd samen en nu is ze ineens weg.... Maar hij eet gelukkig goed, drinkt goed, alleen is wat minder uitbundig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 574
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

16 januari is het laatste weekend dat ik drinkvoeding moet. Misschien toch 30 januari doen? :rofl:

Je kan met die drinkvoeding ook wat dingen maken.

Maar ik weet niet of jij dat dan wel mag, omdat er dan natuurlijk ook wat andere ingrediënten inzitten...

Anders wil ik wel een cake of pannekoeken maken met nutridrink hoor :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je daar precies mee dan? Ik zie mijn arts over twee weekjes weer, misschien kan ik het dan vragen.....

In principe mag ik alleen water en nutridrink. Maar 16 januari is echt de één na laatste dag, stel dat ik twee daagjes eerder mag stoppen ofzo, zit een klein stukje pannenkoek er misschien wel in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zitten juist alle voedingsstoffen in.. Vollediger kan volgens mij niet. Zal eens wat over Nutridrink opzoeken. En het is véél minder zwaar voor mijn darmen, die krijgen nu rust..

Oke. Het klinkt namelijk zo 'ongezond', leven op drinken. Blijven je darmen zo wel goed in beweging? En je gebit enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke. Het klinkt namelijk zo 'ongezond', leven op drinken. Blijven je darmen zo wel goed in beweging? En je gebit enzo?

Die moeten juist niet in beweging zijn, die moeten rust hebben.

Voor je gebit is het niet zo goed heb ik wel gelezen, omdat je minder (niet) kauwt etc maak je minder speeksel aan.. Dus vaker de tandjes poetsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sorgente.nl/klanten/ziektebeelden/darmaandoeningen.htm

Als ik mijn arts goed begrijp, heeft zes weken alleen drinkvoeding hetzelfde, of zelfs een beter effect op crohn als Prednison. Nu weet ik niet hoe bekend je daar mee bent, maar dat geeft een hoop nare bijwerkingen terwijl bij drinkvoeding het enige nadeel is dat je niet mag eten.. En dat is dan vooral psygisch, voor je lichaam maakt het niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .