Ga naar inhoud

Meeting Amersfoort III

Dollie
 Delen

Wanneer gaan we naar Amersfoort?  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we naar Amersfoort?

Aanbevolen berichten

• Reacties 574
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Strooit een pakje lovekorrels naar Glenn :love:

Aah dankjewel :love:

Ik ben toch weer terug.. ik voel me zo eenzaam.. mijn vrienden hebben me al zowat in de steek gelaten, en mijn beste vriendin laat ook al een hele tijd niks van zich horen, vaker gesmst, gebeld, ze nam niet op, en smsde ook niet terug, op hyves krabbels gestuurd, werden verwijderd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch weer terug.. ik voel me zo eenzaam.. mijn vrienden hebben me al zowat in de steek gelaten, en mijn beste vriendin laat ook al een hele tijd niks van zich horen, vaker gesmst, gebeld, ze nam niet op, en smsde ook niet terug, op hyves krabbels gestuurd, werden verwijderd..

:( niet leuk succes en je hebt ons nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet eerlijk Glenn!...

Moeilijk om erachter te komen wie je echte vrienden zijn.

Veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook achter gekomen wie wel en geen vrienden zijn..

Echte vrienden bestaan bijna niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .