Ga naar inhoud

kwanta kosta die groenta in die supermarkta


Sherrifke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik koop hier vaak groenten&kruiden bij de turkse super. Kan dan voor 5 euro voor een week aan groenten voor de konijnen halen. Ook heb ik sinds vorige week een groentetas van odin, daar zit een wisselend aanbod aan groenten&fruit in, verschilt per week. Zo had ik vorige week paarse wortels, deze week heb ik oa andijvie&courgette. Courgette... hebben mn buns nog nooit gehad, als ze dit mogen hebben ben ik daar zeer blij mee. Zaten 3 van die nepkomkommers in mn tas en zo lekker vind ik ze nou ook weer niet :P. Van de andijvie had ik nog een half krop over nadat ik voor 2 avonden andijviestamp had gemaakt, andere helft mochten de buns opeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Odin ken ik ook niet, ken jij dat Sherrifke? Hebben we dat bij ons in de buurt?

Odin zijn biologische groentetassen, waarvan de inhoud dus verschilt. Ik gebruik het zelf gewoon voor mijn dagelijkse eten (en mijn gebrek aan kookinspiratie&nieuwsgierigheid naar nieuwe/oude/gekke groente) en wat overblijft gaat naar de konijntjes.

Turkse super hier is heel groot, is idd zo'n toko maar ze hebben gewoon heel veel groenten en kruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Odin zijn biologische groentetassen, waarvan de inhoud dus verschilt. Ik gebruik het zelf gewoon voor mijn dagelijkse eten (en mijn gebrek aan kookinspiratie&nieuwsgierigheid naar nieuwe/oude/gekke groente) en wat overblijft gaat naar de konijntjes.

Turkse super hier is heel groot, is idd zo'n toko maar ze hebben gewoon heel veel groenten en kruiden.

dat klinkt interessant, en hoe kom je eraan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt interessant, en hoe kom je eraan?

Via de natuurwinkel. Google maar even op odin, zijn verschillende soorten pakketten. Ik heb een combipakket, op de site staat dit:

voor 1 tot 2 personen

2 tot 3 maaltijden

tenminste 3 groente-

en 2 fruitsoorten

€ 7.95

Maar vorige week en deze week was het wel duidelijk, met de groente doe ik gemakkelijk 6 dagen :). De konijntjes vinden het ook erg fijn, de biologische andijvie had erg veel smaak en ze vielen er ook gisteravond gelijk op aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga hier naar een versboerderij en betaal 65 cent voor selderij en peterselie (per bos)

Verder haal ik daar ook de andijvie en witlof en de rest van de kruiden haal ik regelmatig bij de makro.....ze hebben vaak dat je 25% korting krijgt op de kruiden....ik weet dat kelly op de molenberg naar de turk gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben vandaag bij onze 'turkse supermarkt' gaan kijken, maar die winkel loopt ze ontzettend goed dat daar de prijzen ook enorm zijn gestegen. groente en fruit die hij heeft zijn dan ook wel erg goddelijk te noemen :P

gelukkig betaald mijn moeder geregeld de groente voor mijn konijnen.

maar hoe zit het met de schilletjes van de spruitjes? ik weet dat de spruit zelf niet goed is, maar nu heb ik het over de schil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .