Ga naar inhoud

kogel in tuitje van drinkfles


Esjes

Aanbevolen berichten

In vroegere topics heb ik al gelezen dat in zo'n drinkflesje 2 kogeltjes in het tuitje zitten, en dat het makkelijker is voor je nijnen om te drinken als je er 1 kogeltje uithaalt.

Hoe doe je dat??? zo'n kogeltje eruit halen??? zonder dat heel het tuitje stuk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb geen idee hoeveel kogeltjes erin zitten eigenlijk... Zou er zelf ook niet mee gaan "hobby-en" , stel dat kogeltje zit er dan niet meer goed in? Dan is je hok gelijk een zwemparadijs en misschien slikt je konijn het kogeltje wel in????

Waarom zou je dat willen doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een gewoon flesje, er staat op: "classic, crystal deluxe, large bunny drinking bottle'

foto van internet geplukt 6001157.jpg

En ja hoor, als ik het teutje langzaam omdraai, dan voel ik soms het eerste bolletje in het teutje rollen en dan pas het tweede.

Nou ja, ze kunnen hun plan hier ook wel mee trekken, ik dacht er gewoon aan omdat ik dit al eerder in een topic op BB had gelezen dat het aangenamer is voor de konijntjes.

zal het topic even zoeken, maar twijfel eraan of ik het terugvind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind hem niet... pfff

nee, er stond niet bij hoe het moest, en heb het toen ook niet gevraagd omdat ik toen nog geen lid was en nog niets kon posten.

Nu ja, ze doen het zo ook wel goed hoor met hun flesjes, kwam gewoon in me op om het m'n nijnen aangenamer te maken.

(drinkbakje geen oplossing, want Nijntje vind het nu al leuk om met haar stenen bakje voor biks rond te zeulen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er 2 kogeltjes inzitten dan is dat om het lekken van de fles tegen te gaan.

als je er dan 1 uit haald (als dat tenminste mogelijk is) dan gaat je fles heel erg lekken en dat lijkt me ook niet prettig voor je konijntjes om in een natte kooi te zitten door een fles die veel lekt. :P

groetjes tamara. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
als er 2 kogeltjes inzitten dan is dat om het lekken van de fles tegen te gaan.

als je er dan 1 uit haald (als dat tenminste mogelijk is) dan gaat je fles heel erg lekken en dat lijkt me ook niet prettig voor je konijntjes om in een natte kooi te zitten door een fles die veel lekt. :P

groetjes tamara. :love:

Ik heb dus ook een fles met 2 kogeltjes en die is binnen no time leeg, ik heb dan ook het idee dat hij lekt. Hij is nog niet zo gek oud, ik heb hem pas een paar maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je nou een kogeltje eruit haalt en er een bakje onder zet? bij mij drinken ze erg gulzig en de helft ligt altijd op de grond, dus zet ik er een laag schaaltje onder.

Die van mij slapen alleen bij het deurtje dus het gevolg dat je een bakje hebt met water, en doorweekte keutels , niet bepaald lekker idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .