Teddybunny Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 Hoe kan ik mijn fotos bij albums dan verwijderenik begin alvast te kijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 7 november 2009 Delen Geplaatst: 7 november 2009 oh dat is toch niet zo erg?ik gebruik dat toch noooit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Teddybunny Geplaatst: 16 december 2009 Delen Geplaatst: 16 december 2009 Waarom wordt het niet verwijderd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2010 Waarom wordt het niet verwijderd?We hebben het nog een paar maandjes gegeven omdat er nog wat mensen actief in waren. Het is nu echt verwijderd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Legar, volgens mij ben je nog iets vergeten te verwijderen. Bij mijn profielbalkje (rechts, bij woonplaats/aantal posts etc) staat nog altijd foto's, net zoals bij vrijwel alle andere gebruikers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Legar, volgens mij ben je nog iets vergeten te verwijderen. Bij mijn profielbalkje (rechts, bij woonplaats/aantal posts etc) staat nog altijd foto's, net zoals bij vrijwel alle andere gebruikers. Viel mij ook al op :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten