admin Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Beste Leden,Om ook in de toekomst een zo goed mogelijke website te kunnen garanderen is er besloten vanaf nu alleen nog maar met forum onderdelen te werken die van de makers van de software zijn. Dit om in de toekomst bepaalde verwarring te voorkomen met onderdelen die nieuw erbij komen in de forum software, maar die al via een "derde plugin" reeds toegevoegd waren op de website.Hierbij kan je denken aan het voorbeeld van dit jaar dat de profielen verbeterd werden en iedereen eigen fotoalbums kreeg. Deze toevoeging was en is nog steeds verwarrend omdat er in het verleden een plugin was voor fotoalbums.Daarom zullen we de volgende onderdelen permanent schrappen uit de website per 1 december 2009:- fotoalbum- videoalbumUiteraard zullen de fotoalbums die bij je eigen profielen horen niet verwijderd worden, maar zelf worden uitgebreid. dus daarom per direct:- geen nieuwe video's meer toevoegen- geen nieuwe albums en foto's in albums toevoegen- vergrootte ruimte van je persoonlijke albums - gewone gebruikers: van 100 > 500 foto's - donateurs: van 200 > 1000 foto'sIedereen heeft tot 1 december 2009 de tijd om foto's over te zetten naar zijn eigen albums.Ter aanvulling:fotoalbum wat verwijderd wordt: http://www.bunnybunch.nl/community/gallery/Alle foto's die oproepbaar zijn via je profiel blijven bestaan zoals bijvoorbeeld: http://www.bunnybunch.nl/community/members/legar-2-albums.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Dus de foto's die hier bij je naam staan, onder wanneer je geregistreerd bent en hoeveel berichten je hebt, gaan weg als ik het goed begrijp? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Ja en de persoonlijke albums, die je dus op je profiel ziet, die blijven. Als ik het goed begrepen heb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Dus de foto's die hier bij je naam staan, onder wanneer je geregistreerd bent en hoeveel berichten je hebt, gaan weg als ik het goed begrijp? Klopt, dat zijn inderdaad die foto's Ja en de persoonlijke albums, die je dus op je profiel ziet, die blijven. Als ik het goed begrepen heb Klopt ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Oo die gebruik ik toch niet :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Dus de foto's die hier bij je naam staan, onder wanneer je geregistreerd bent en hoeveel berichten je hebt, gaan weg als ik het goed begrijp? heb ik dat ook?bij mijn registratie datum daaronder staan geen foto's??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Bij jou staat (helemaal rechts in de balk waar ook je naam in staat): Geregistreerd: 12 november 2008Locatie: blierickBerichten: 1.119 Foto's: 0 D.w.z. dat je daar nooit foto's geplaatst hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 maar de winnaars van de fotowedstrijden gaat die gallerij ook weg ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Zoals ik het begreep gaat dat hele onderdeel weg, dus ook die gallerij met winnaars. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 maar dat is dan wel jammer dat die verdwijntmisschien kan een van de modjes dan een topic maken met de winnaars van de fotowedstrijden zodat je toch nog een soort van gallerij ervan hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik heb het even nagevraagd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 dankje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maggy Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Huh wat mag je nu geen foto's meer op de site zetten of wat?Ook niet meer in groepen en topics?Of in het fotoalbum van de site??? :(Jammer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Tuurlijk mag je nog wel foto's blijven posten! Alleen het algemene fotoalbum van de site gaat weg. Deze kun je tot 1 december hier vinden. Daar moet je nu geen foto's meer plaatsen. In je persoonlijke fotoalbums, die op je profiel, kun je gewoon foto's blijven plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik snap dr niets van, maar ik merk het allemaal wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Goed nieuws, zou leuk zijn als de opmerking van mij ook wordt meegenomen in deze update. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 en de video's gaan die ook allemaal weg? ik kan ze namelijk al niet mee vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 De video's gaan inderdaad ook allemaal weg, en zo te zien zijn ze al weg... ik kan ze ook niet meer vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Is het fotoalbum ook al weg ik vind dat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 niet meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 De link er naar toe is zo te zien al verwijderd, maar met een omweg kun je er nog wel komen Fotoalbum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 oke dank je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 laura komt er nog een topic met winnaars vn de wedstrijden ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Er komt wel iets terug met de foto-winnaars, maar volgens mij is het nog niet helemaal duidelijk hoe of wat... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 ok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten