Ga naar inhoud

uitgesloten van Myx na inenting?


patriciapatty

Aanbevolen berichten

Nee, een konijn kan nog steeds myx krijgen na enting. Een enting tegen myx werkt overigens ook maar 1-2 maanden.

Een nat en kalend oog is volgens mij niet echt een symptoom van myx, dan krijg je namelijk dikke ogen, en gaat het opzwellen.

Ik denk eerder aan beginnend snot bijv., of tandproblemen, dan worden de oogjes ook nat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh misschien domme vraag :$

maar waarom enten we dan,als ze nog steeds myx kunnen krijgen?

Omdat de Myx enting maar 1 maand werkt heb ik er ook voor gekozen deze enting niet te doen. Mijn konijnen worden alleen ingeent voor VHS. Als je wilt inenten tegen Myx en je wilt het goed doen, dan moet je iedere maand enten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan wel een begin zijn......zo waren ze bij ciska ook die heeft er nu 4 verloren aan myx...kijk eens of de anus verdikt is?

Een dier is niet uitgesloten van myx als het geent is het kan ook juist door de enting en lichtere vorm van myx krijgen.....gezien je vorige week geent hebt....ent reactie.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan wel een begin zijn......zo waren ze bij ciska ook die heeft er nu 4 verloren aan myx...kijk eens of de anus verdikt is?

Een dier is niet uitgesloten van myx als het geent is het kan ook juist door de enting en lichtere vorm van myx krijgen.....gezien je vorige week geent hebt....ent reactie.

n ent reactie, daar zat ik ook aan te denken.

ik probeer vanmiddag foto's te maken en morgen te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .