Ga naar inhoud

herkend iemand dit? fokkers?


patriciapatty

Aanbevolen berichten

jemig arm dier, dat moet enorme pijn gedaan hebben om dat uit te plassen en ik ben dan ook zeer verbaasd dat ze dat heeft uitgeplast wetende hoe groot dat buisje is en hoe zeer een klein steentje als kan doen.

Kalk in water, de oorzaak, nee dan zou ze een waterzuipschuit moeten zijn.

Nierstenen heeft ook alles te maken met het gestel/aanleg van een dier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer verwacht je iets van de dierenarts te horen over de steen?

En hoe zeker ben je dat ze die steen heeft uitgepoept en dat het "ding"niet ergens anders vandaan komt?

gisteren de steen afgegeven, de DA noemde het een blaassteen om in de lijsten. hij was er perfect rond eruit gekomen en heb de steen daar ook achter gelaten.

ook zei de DA, wat heeft dat beestje pijn geleden zeg.

n blaassteen dus en ik heb m als voorbeeld bij de DA gelaten, hij was daar erg blij mee.

vanmorgen stond blow al de wachten bij de etensbak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand zei hier ook nog iets over galstenen die te zien waren op de foto? Waar denk je dat die uit zouden moeten komen? Galstenen zijn geen stenen die zomaar uitgepoept worden, die zijn alleen zichtbaar wanneer je de galblaas open maakt! Op zich grappig geredeneerd, maar galstenen...nee dus.

Laten we nou verder ook ophouden met dat gedoe over kalk in het drinkwater, er wordt een hoop paniek mee gezaaid.

Gebruik je gezonde verstand eens mensen, kom op. Ieder normaal denkend mens snapt toch wel dat je van gewoon kraanwater geen kalkbakstenen in je lijf krijgt. Ook je konijnen niet.

Over dat kalk water ben ik dus met je eens

er wordt weer een hoop panniek gezaaid en waarvoor???

als er echt teveel kalk in het water zou zitte zoudem wij ook wel waarschuwingen krijgen dat we geen kraanwater moggen drinken toch?

dus kom aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .