Spring naar bijdragen
Chrmdfreak

hoi hoi ik is nieuw

Recommended Posts

Hoi ik ben Jacky vd Berg en ik ben 15 jaar. Ik ben hie rlid geworden omdat ik zelf nu 5 kleine knagers heb en me ouders ook 1. Gister heb ik 2 muisjes gekregen van 5,5 week oud en ik heb ook nog een vervelende oude gerbil en 2 lieve muizen van 1,5 jaar ongeveer. Als je nog meer wilt weten vraag het gerust :poot:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt en ik ozu graag foto's laten zien maar die heb ik niet.. (wel van me oude hamster ,me honden en mijn beste (helaas overleden) kat maar neit vna de gerbil en muizen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oh, wat een mooie collage! ik sta er altijd versteld van wat mensen kunnen met fotobewerkingsprogramma's.... prachtig!

leuke namen hebben ze ook zeg! en die spotty, hihi, da's die hyperactieve gerbil? ik zie het, hij springt zo de foto uit :)

mooie beestjes allemaal!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt :$

at Martine ,zo heel moeilijk zijn die bewerking programma's neit hoor :D doe eht heel vaak en graag dus mocht iemand graag een mooi bureaublad of zo van zijn of haar huisdier of iets anders willen hebben ik maak alles en kan al behoorlijk wat

(en dat is idd de 'probleem' gerbil)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .