Simoon_X Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 ik ga eens vragen of ik ook kan. Lijkt me gezellig! Ben denk ik de jongste en kleinste, dus jullie kunnen me wel herkennen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 Hoe duur zijn die kaarten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 ja, de prijs vind ik ook wel belangrijk, aangezien ik geen miljonair ben en zelf 3 beestjes moet onderhouden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 15 oktober 2009 Delen Geplaatst: 15 oktober 2009 ja, de prijs vind ik ook wel belangrijk, aangezien ik geen miljonair ben en zelf 3 beestjes moet onderhouden. Indd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 oktober 2009 Delen Geplaatst: 16 oktober 2009 Staat op de website........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
babsske Geplaatst: 16 oktober 2009 Delen Geplaatst: 16 oktober 2009 IK kom ook...als ik de auto mee krijg.echter ben ik hier vroeger een keertje geweest een aantal jaren gelden...toen was er ook een tijdschrift over anmial event weet niet meer precies hoe die heet..maar bestaat die nog steeds???als iemand weet wat ik bedoel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 16 oktober 2009 Delen Geplaatst: 16 oktober 2009 denk dat je hart voor dieren bedoelt;)zo ben ik er 3jaar terug gekomen;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BrokenRaven Geplaatst: 17 oktober 2009 Delen Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik wil ook :mdr: !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 ik weet nog niet 100% zeker of ik kom, ik ben afhankelijk van mijn ouders. Ik ging even kijken maar met OV ben ik 3,5 uur onderweg. Dus als ik daar 10 uur wil zijn moet ik half 7 al weg. Dat word me echt even te vroeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 ik weet nog niet 100% zeker of ik kom, ik ben afhankelijk van mijn ouders. Ik ging even kijken maar met OV ben ik 3,5 uur onderweg. Dus als ik daar 10 uur wil zijn moet ik half 7 al weg. Dat word me echt even te vroeg.Je hoeft er niet perse om 10u te zijn... Ik heb vorig jaar uren in de file gestaan en ben pas in de namiddag aangekomen. Gelukkig hadden we op voorhand een hotel geboekt en besloten om 2 dagen te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 oh oke, dan moet ik het even aankijken. Ook aardig prijzig zo'n treinkaartje, tenzij ik op vrijdag ga, dan kan ik gebruik maken van mijn OV-studentenkaart. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 In het weekeind krijg je dan toch gewoon 40% korting als je een week-OV hebt? 't Is dan niet gratis, maar scheelt wel heel veel in prijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 ja dat is waar. Ik kom in ieder geval, maar ik hoop eigenlijk dat mams en paps ook wel zin hebben in een dagje beekse bergen. Ik heb ook nog een zusje van 8, dus het zou wel mooi uitkomen! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mirjamspd Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik wil ooook! , ga meteen mijn ouders overhalen ben 22 april jarig.. dus als verjaardags cadeau ik ga zeker even kijken als ik ga bij de bunnybunch stand.. maar denk niet dat ik zo goed kan helpen bij die stand:$ daar ben ik te verlegen voor ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 18 oktober 2009 Delen Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik wil ooook! , ga meteen mijn ouders overhalen ben 22 april jarig.. dus als verjaardags cadeau ik ga zeker even kijken als ik ga bij de bunnybunch stand.. maar denk niet dat ik zo goed kan helpen bij die stand:$ daar ben ik te verlegen voor ...ah, heb je gelijk een beetje assertiviteitstraining gehad! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 21 oktober 2009 Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Welke school? :bounce: Beetje late reactie.. maar Helicon Opleidingen te Nijmegen. Ik ben volgens mij zondag van de partij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Mijn mams wil gaan kijken dat we dan een weekendje weg boeken en dan 1 dag beekse bergen doen en misschien nog een naar een attractiepark gaan! Oh, ik ben zo blij met mijn paps en mams! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 oooh dat is leuk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynne Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik ben misschien op reis dan maar als ik thuis ben en Bart is vrij dan gaan we proberen te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Gaan de meeste op de zaterdag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Ik wel, denk ik tenminste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 4 november 2009 Delen Geplaatst: 4 november 2009 ik kom zoiezo op zaterdag, dat is voor mij het handigste. Hoe ik kom is nog de vraag. Misschien kom ik wel even fietsen vanuit noord-holland :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Ik kom ook op zaterdag. Samen met mn vriend. Nemen waarschijnlijk Simone mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 ik probeer mijn ouders over te halen dat ik mag, goed teken: ze denken erover... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 november 2009 Delen Geplaatst: 19 november 2009 we gaan er zowiezo heen. moet nog een aantal paarden/hondne spullen hebben en dat kan je daar altijd mooi kopen:pen de workshops zijn geweldig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten