Ga naar inhoud

Animal Event 2010

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er geen konijnenpak te regelen ofzo? Dat iemand daarin loopt (of om beurten) en dat iemand meeloopt om folders uit te delen?

** Ik denk heel kinds :D, maar als je die kinderen kunt aantrekken, moeten de ouders wel luisteren

Ooooh nee, dát heb ik eerder gehoord... Ik vrees dat een bepaald persoon de weddenschap nog niet vergeten is.. :bounce:

Schminken is trouwens misschien niet erg origineel, maar je houdt de kindjes zoet, terwijl paps en mams rustig kunnen luisteren. Het hoeft niet echt lastig te zijn, een neusje, tandjes en een paar snorharen is al heel duidelijk "konijn". :)

Ik had het trouwens laatst met een klasgenoot over Animal Event, zij was er afgelopen keer ook geweest en heeft ook bij de BB stand gestaan. Toen ik vroeg wat ze ervan vond, zei ze dat ze het overwegend negatief vond. Dus "dit is niet goed, dit is slecht en dit mag niet". Misschien is het dus beter om de nadruk juist op de goede dingen te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is ee ngoed advies. Vaak hebben stand zoals die dan van BB maar ook die van SKB/KG een negatieve uitstraling naar mensen omdat ze veel dingen slecht vinden. De kunst is dat je, je boodschap zo moet verpakken dat hij wel duidelijk maakt wat je wilt maar toch niet te negatief overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak word bi jzo'n stand hele goede info gegeven.

Maar stel ik heb een konijntje thuis in een klein kooitje zitten en ik ben heel erg gek met het beestje. Vervolgens gaat een mevrouw me vertellen dat ik een wel erg kleine kooi heb, die liksteen eruit moet, ik geen sla mag geven, dat mijn konijn van wortels dik word, dat ik altijd hooi in de kooi moet doen, dat hij het liefst een vriendje heeft. Dan word ik erg verdrietig want ik doe altijd zo mijn best en ben zo lief voor snuffie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt, dat komt dan best hard aan als je denkt dat je zo goed voor je konijntje zorgt. Denk ook niet dat het dan geweldige reclame voor BB is.

Misschien een soort "goed, beter, best" opsomming maken?

Vooruit, knaagsteen en dergelijke dan apart omdat dat echt fout is, maar bijvoorbeeld iets als dit:

Goed - Biks

Beter - Biks en hooi

Best - Biks, hooi en groenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoiets idd we nog even om daarover te brainstormen. Je moet wel je boodschap kwijt kunnen maar daarbij moet je niet mensen afschrikken.

Een mooie stand met grote full colour foto's op borden van schattig nijnen enzo. Misschien een foto van een konijn pakken met het hoofd eruit gezaagt. Zodat kinderen hun hoofd door het gat kunnen steken voor op de foto.

Is er uberhaupt iets van ee nbudget(je) of sponsoring vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom inderdaad de negatieve dingen benadruken......laat de mensen zien dat koppels veel gelukkiger zijn samen!

Dat rammen geholpen kunnen worden, en dat je als mens kan geniet vanje konijn .

Met elke een uniek eigen karacter.

Je passie voor konijnen door geven dit werkt veel beter ......dan komen de vragen van zelf over de don'ts

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben elke dag aan het adviseren op de boerderij, dus misschien dat ik daarmee kan helpen? Ik vind het erg leuk om voorlichting te geven, ik maak er later ook mijn beroep van :yes:

Maar je mag me ook gerust in een bunnypak stoppen hoor! En konijnen moeten uiteraard genoeg drinken tegen de hitte. Zolang ik maar niet achterna gezeten word door een leeuw van de dierentuin :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een paar punten:

- platen om op te hangen heb ik al (kalenderplaten)

- vorig jaar lag de nadruk inderdaad erg op wat niet goed was voor konijnen, maar volgens mij zijn wij daardoor wel de meeste gesprekken met bezoekers begonnen... Waarom is dat niet goed dan?

- We kunnen komend jaar bijvoorbeeld wel kiezen om de nadruk op "maatjes" te leggen bijvoorbeeld. Hoewel een konijn laten castreren voor veel mensen een grotere stap is dan een ander zakje voer kopen of een knaagsteen uit het hok gooien. Dus dat moeten we wel in gedachten houden.

- over het algemeen hebben wij niet de ruimte om naast konijneninfo ook nog info over andere dieren te geven... Daarnaast worden wij uitgenodigd voor het geven van info over konijnen :) Waarschijnlijk probeer ik namelijk weer konijntjes te regelen om mee te nemen, want dat is gewoon een goede publiekstrekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .