Sherrifke Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Zodra duidelijk is of ik aanwezig ben op het event, wil ik ook graag helpenIk zal je een pb'tje tegen die tijd sturen Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 10 april ben ik jarig.. dus zou een leuk cadeau zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 ikke 12 april... doe we dat elkaar kado Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 :O of een party :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Mochten we er weer met een stand staan, hulp van bunnybunch leden is welkom! Het is wel fijn als de stand gewoon lekker bemand is, zodat iedereen ook lekker even een rondje door het park kan doen en over het evenemententerrein, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de stand Ik bied me ook aan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Als jullie trouwens leuke ideetjes hebben voor de stand, laat het gerust weten! Het eerste jaar hebben we bijvoorbeeld konijnenkoekjes gebakken en verkocht voor een klein bedragje, afgelopen jaar hebben we op de stand laten zien welke spullen en voeding goed is voor je konijn en wat fout, wie weet hebben jullie voor komend jaar wel weer leuke ideetjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Als jullie trouwens leuke ideetjes hebben voor de stand, laat het gerust weten! Het eerste jaar hebben we bijvoorbeeld konijnenkoekjes gebakken en verkocht voor een klein bedragje, afgelopen jaar hebben we op de stand laten zien welke spullen en voeding goed is voor je konijn en wat fout, wie weet hebben jullie voor komend jaar wel weer leuke ideetjes!Is er geen konijnenpak te regelen ofzo? Dat iemand daarin loopt (of om beurten) en dat iemand meeloopt om folders uit te delen?** Ik denk heel kinds , maar als je die kinderen kunt aantrekken, moeten de ouders wel luisteren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 DAt is te regelen, maar dat kost wel nog flink wat geld volgens mij! En je moet mensen zo gek krijgen er ook echt in te lopen Naast folders uitdelen zouden mensen ook op de foto gezet kunnen worden met het konijn, en die foto dan later terug kunnen vinden hier op de site.... Öp die manier bind je ze dan weer aan bunnybunch een soortje... Maar volgens mij kost het best wat, dat zou ik na moeten kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Waarom denk ik nu onmiddellijk aan iemand die ik dat zo zou zien doen? :whistle2: :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 DAt is te regelen, maar dat kost wel nog flink wat geld volgens mij! En je moet mensen zo gek krijgen er ook echt in te lopen Naast folders uitdelen zouden mensen ook op de foto gezet kunnen worden met het konijn, en die foto dan later terug kunnen vinden hier op de site.... Öp die manier bind je ze dan weer aan bunnybunch een soortje... Maar volgens mij kost het best wat, dat zou ik na moeten kijken.Als het niet heel heet is wil ik er wel in hoor Maar in april heb je kans op hitte Kost wel wat inderdaad.Denk niet dat mensen 1 konijn heel bijzonder vinden om mee op de foto te gaan..Sminken voor een euro (hoe schrijf je sminken)Moet ik me meer richten op kinderen of volwassenen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Schminken doen ze volgens mij op meerdere plaatsen op het evenement meestal, kan natuurlijk wel, als je er handig in bent (wat ik dus niet ben haha). Er komen redelijk veel kinderen, zeker het weekend. Ook wel volwassenen hoor, dus je kunt je wel op beide richten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Schminken doen ze volgens mij op meerdere plaatsen op het evenement meestal, kan natuurlijk wel, als je er handig in bent (wat ik dus niet ben haha). Er komen redelijk veel kinderen, zeker het weekend. Ook wel volwassenen hoor, dus je kunt je wel op beide richten.Nee dan is schminken ook niet origineel.. Ik ga er eens over denken :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik bied me ook aan hoor! Lijkt me leuk! Als Lieke haar shirtje nog even aanpast, doe ik die mooi aan :he: Hoop alleen dat ik niet alleen hoef.. anders neem ik Barber wel mee, honden mochten ook naar binnen :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik wil ook best meehelpen aan de stand maar hoe ik daar telkens ga komen weet ik helaas niet :( Ben er denk sowieso wel 1 dag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Waarom denk ik nu onmiddellijk aan iemand die ik dat zo zou zien doen? :whistle2: :bounce:Je bedoelt toch niet wie ik denk dat je bedoelt he ? :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Schminken doen ze volgens mij op meerdere plaatsen op het evenement meestal, kan natuurlijk wel, als je er handig in bent (wat ik dus niet ben haha). Er komen redelijk veel kinderen, zeker het weekend. Ook wel volwassenen hoor, dus je kunt je wel op beide richten. dus wollig knuffelkonijnenpak voor de kids en playboybunny pak voor de papa's? Ik wil trouwens ook kome nmoet even kijken welk dag of dagen en wil natuurlijk ook bij de stand staan meehelpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik wil ook wel helpen. Ideen voor de stand. Mischien een kleine qwis per dag voor 1 euro ofzo en de winnaar een leuke prijs....Biks in een grote pot en raden hoeveel biks er in zit. Of konijnen keutels;)Ik vind het zelf leuk om koekjes te bakken dus als het door gaat wil ik best als ik kom ( ik denk zaterdag) dan de koekjes verzorgen...eueu denk nog ff veder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Oeh oeh ik zou het geweldig vinden om in een bunny pak te lopen! Ik ga wel even mijn mams lief aankijken of ze haar naaimachine erbij wil pakken of ik zoek even op internet of er ergens een bunny pak te regelen valt. Ik wil zeker komen en helpen, echt gaaf! Is het te bereiken met OV, anders moet ik nog even uitzoeken hoe ik er heen kom. Maar ik kom zoiezo. Wat zijn de tarieven om binnen te komen eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 ik heb een konijnenpak gevonden op deze link:http://www.feestbeest.nl/feestartikelen/4047/haas.htmlNiet eens zo duur, ik had meer verwacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Konijnenpakken kun je ook lenen, dan is t nog minder hoor Maareh is wel bloedjeheet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 en dan ook echt bloedheet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Saf als jij in dat pak gaat, doe ik de playboybunny aan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Je bedoelt toch niet wie ik denk dat je bedoelt he ? :bounce: Grappig dat iedereen meteen aan dezelfde persoon denkt :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Grappig dat iedereen meteen aan dezelfde persoon denkt :mdr: Glenn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Saf als jij in dat pak gaat, doe ik de playboybunny aan dat is wel een verleidelijk voorstel. Maar ik ben allergies voor smink. Mijn huid reageerd daar heelf el op en word helemaal rood en geirriteerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten