Lieke175 Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Oooh, gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Oh haha, als ik op ga schrijven van wie ik al ontmoet heb... Dan heb ik een behoorlijk lijstje nodig! :mdr: Ik ook! En ze waren stuk voor stuk allemaal lief en super toffe mensen:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Oooh, gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Puck:love: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Hahaha op mijn lijst staan zelfs BBers die al tijden niet meer actief zijn! bij mij zelfs die nog niet aktief zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 met wie kan/mag ik deze dag meelopen ik ben anders zo alleen heh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 Ga ik kijken hoe vroeg ik morgen weg moet... geef ik op 9292 ov aan dat ik er rond 10 uur wil zijn. Krijg ik "geen eerdere reismogelijkheid". Whaaa wat een reis zeg, lol. Moet om 7:12 de trein hebben, dan ben ik er om 10:30 :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 Wow!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 Ik duik mijn bed in mensen, misschien dat ik jullie morgen tegen het lijf loop, anders in ieder geval veel plezier!Lijkt me dat niemand zich hoefd te vervelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 Ben je niet bij de meeting Mireille? Jij in ieder geval ook veel plezier en hopelijk tot morgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Het was vandaag superleuk! Zwarte panter had ik mee als verrassing, veel bekende en nog niet bekende hoofdjes gezien. Gelachen, geleerd en lol gehad. Ben bij 4 hele interessante symposia geweest, over dierengedrag, relatie tussen mens en dier, obesitas bij dieren en kanker bij dieren. Hele goede fijne informatie gekregen.Net nog gezellig wezen eten met de standcrew van bb en de skb nu nog thuis komen, trein is rond kwart over 11 in alkmaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Haaai mensen, ik ben weer lekker thuis! Zo Lianne, jij hebt nog een hele reis te gaan dan! 't Was zo ontzettend gezellig, we hebben zo gelachen! Ik ga nu de foto's op de computer zetten, zal er ook wat uploaden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Het was super gezellig! Wij waren half7 thuis ongeveer:) Mooi op tijd dus. @Evee, Zou ik de foto's van mij en Glenn mogen hebben? Of staan ze toevallig al in het topic? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik heb nog geen foto's geplaatst, zal netjes alles wat toonbaar is plaatsen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Van mij en Glenn mag je plaatsen:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BrokenRaven Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ik heb me ook goed vermaakt :mdr: !!! Heb ook nog een hele leuke bal voor mijn konijnen kunnen scoren !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ik heb me ook prima vermaakt.ben 2 dagen geweest, 1 keer met schoolEn 1 keer met vriendlief.En tsja was zaterdag helaas niet op tijd bij de BB kraam... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Ooh maar Judjuh vele waren er de hele middag! Ik en Glenn waren te vroeg en zijn niet zo lang gebleven omdat we met mijn ouders waren en ik het anders lullig vond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Lieve AE schatten Heel hartelijk bedankt voor dat lieve kaartje met al die knuffels :he: Als ik nu niet beter word weet ik het ook niet meer. De volgende meeting krijgen jullie allemaal een hele dikke knuffel terug hoor. Beloofd :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Graag gedaan:love: Trouwens je moet wel je naamgenoot bedanken:whistle2: Die kwam met het idee:p Alleen hebben wij het uitgevoerd xD Oeh ik kijk uit naar die meeting:love: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Wil jij haar dan heel erg bedanken namens mij? Wie weet komt er toch nog wel een volgende keer om elkaar te ontmoeten :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Ik zal het doorgeven!! Haha ze wou je echt heel graag ontmoeten:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten