Evee Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Animal event is een leuk dieren evenement dat wordt gehouden in de beekse bergen. Alle diersoorten worden er vertegenwoordigd, dus ook konijnen! Waarschijnlijk is dit jaar ook Bunnybunch weer van de partij met een informatieve / educatieve stand over konijnen. Naast informatie over konijnen vind je ook vanalles over andere huisdieren en wilde dieren, zijn er lezingen en demonstraties en kun je natuurlijk ook gewoon het safaripark in om de dieren van het park zelf te bekijken. Meer informatie vind je op www.animalevent.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Komt er ook weer een meeting? Ik kom in elk geval!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik kom ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik zeg, DOEN! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 ik zeg onder voorbehoud ja want ik wacht op een operatie in 2010 en dan zul je zien net dat weekend!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ga het nu zeker proberen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Als we niets anders hebben, lijkt het me ook erg leuk om te komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik ben er ook zeker weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Lijkt me leuk:) als er een meeting van gemaakt word Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik kom zeker! Als ik de auto voor een weekend mag ontvoeren...denk ik dat ik weer ik de buurt ga overnachten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik neem aan dat het vrijdag, zaterdag en zondag is? Dan kom ik op zaterdag.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 ook van de partij :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik doe met school. Want als ik in een HAS Den Bosch shirtje ga rondlopen en hier en daar wat meehelp, krijg ik er studiepunten voor, maar als er weer een BB stand komt, is dat net zo gezellig natuurlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik kom zeker! Als ik de auto voor een weekend mag ontvoeren...denk ik dat ik weer ik de buurt ga overnachten wel eerst je rijbewijs halen he :he: Ik zet het ook in de agenda. Vorig jaar kon ik niet, dit jaar houd ik deze data vrij. Ik wil toch een keer die konijnenoren op he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik doe met school. Want als ik in een HAS Den Bosch shirtje ga rondlopen en hier en daar wat meehelp, krijg ik er studiepunten voor, maar als er weer een BB stand komt, is dat net zo gezellig natuurlijk! HAS Den Bosch op de voorkant en dan BB op de achterkant... :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Het gaat in ieder geval vast in mijn agenda. Lijkt me weer heel leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 ik kom zeker! vooral als er een meeting plaats vindt:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Meeting! Jippie! Ik ben erbij! Kun je daar ook 3 dagen lang wokken? (72 uur moet voldoende zijn om iedereen te spreken ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 hoop dat het een meeting word Simone, hoe gaa jij daar dan naar toe? de trein? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 dat zie ik tegen die tijd wel, dat zou ik nu nog niet weten joh.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Oh oke:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 Met de trein is vanuit Heerlen goed te doen, Glenn, het is bijna een rechtstreekse lijn, je hoeft alleen maar over te stappen in Eindhoven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 11 oktober 2009 Delen Geplaatst: 11 oktober 2009 ik ga dan met de trein of rij weer gezellig met puppynijn als ze ook gaat^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Mochten we er weer met een stand staan, hulp van bunnybunch leden is welkom! Het is wel fijn als de stand gewoon lekker bemand is, zodat iedereen ook lekker even een rondje door het park kan doen en over het evenemententerrein, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de stand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 12 oktober 2009 Delen Geplaatst: 12 oktober 2009 Mochten we er weer met een stand staan, hulp van bunnybunch leden is welkom! Het is wel fijn als de stand gewoon lekker bemand is, zodat iedereen ook lekker even een rondje door het park kan doen en over het evenemententerrein, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de stand Ik wil dit jaar gerust helpen Evee.Ik kom ook gewoon alleen, is makkelijker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten