Ga naar inhoud

Animal Event 2010

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Animal event is een leuk dieren evenement dat wordt gehouden in de beekse bergen. Alle diersoorten worden er vertegenwoordigd, dus ook konijnen! Waarschijnlijk is dit jaar ook Bunnybunch weer van de partij met een informatieve / educatieve stand over konijnen.

Naast informatie over konijnen vind je ook vanalles over andere huisdieren en wilde dieren, zijn er lezingen en demonstraties en kun je natuurlijk ook gewoon het safaripark in om de dieren van het park zelf te bekijken.

Meer informatie vind je op www.animalevent.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 320
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kom zeker!

Als ik de auto voor een weekend mag ontvoeren...denk ik dat ik weer ik de buurt ga overnachten :party:

wel eerst je rijbewijs halen he :he:

Ik zet het ook in de agenda. Vorig jaar kon ik niet, dit jaar houd ik deze data vrij. Ik wil toch een keer die konijnenoren op he :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat ik doe met school. Want als ik in een HAS Den Bosch shirtje ga rondlopen en hier en daar wat meehelp, krijg ik er studiepunten voor, maar als er weer een BB stand komt, is dat net zo gezellig natuurlijk! :)

HAS Den Bosch op de voorkant en dan BB op de achterkant... :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten we er weer met een stand staan, hulp van bunnybunch leden is welkom!

Het is wel fijn als de stand gewoon lekker bemand is, zodat iedereen ook lekker even een rondje door het park kan doen en over het evenemententerrein, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de stand :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten we er weer met een stand staan, hulp van bunnybunch leden is welkom!

Het is wel fijn als de stand gewoon lekker bemand is, zodat iedereen ook lekker even een rondje door het park kan doen en over het evenemententerrein, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de stand :)

Ik wil dit jaar gerust helpen Evee.

Ik kom ook gewoon alleen, is makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .