Spring naar bijdragen
elvira88

Morgen 2 caafjes halen.

Recommended Posts

ik heb eventueel beaphar anti schurft in huis. Kun je dat eigenlijk ook ter voorkoming gebruiken of is het echt alleen als ze het al hebben (omdat er op staat dat als er 1 besmet is je de gezonde cavia ook moet behandelen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb van karina's webshop 2 leuke hangmatjes, tijger en panter print.

Josje showt er een (hangen nu nog even in de konijnenren, de cavia ren komt pas morgen)

josjehangmat.jpg

Ik wilde Bente ook fotograferen maar die was te erg verknocht aan haar nieuwe knuffelzak (ook van karina)

knuf2.jpg

knufbente.jpg

:mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zo te zien is Josje rood-bont. Het lange haar groeit altijd lichter uit en Bente buff-bont.

Buff is wat donkerder dan crême, een mislukt rood zeg maar.

Staat er op hun stamboom dat Josje satijn is? Ik vind haar zo glimmen, maar dat kan ook door de flits komen natuurlijk.

Ik vind dat ze allebei of crème zijn of de een is buff en de ander crème. Maar voor rood is het veel te licht toch...?

Maar echt leuke cavia's!! Merino's zijn zo schattig :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind dat ze allebei of crème zijn of de een is buff en de ander crème. Maar voor rood is het veel te licht toch...?

Maar echt leuke cavia's!! Merino's zijn zo schattig :D

langhaar word altijd lichter van kleur :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites