Ga naar inhoud

niezen en....of verkouden


stampertje-lover

Aanbevolen berichten

hoi:bounce:

mijn konijn is al heel lang verkouden.

kan iemand me wat tips geven hoe het mis kan stoppen.(we zijn al bij de dokter geweest hij moest onder narcose daarna kregen we medicijnen ofzo deden we naar een paar weken werkte toen stopte want we dachten dat het niet meer hoefte maar kwam terug (HELP ME!!!!))

of hoe het minder word.

ps:zijn verkoudenheid is niet heel erg hoor:angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen niezen kan allerlei oorzaken hebben, bijv. stoffig hooi of stoffige bodembedekking, of stof in huis. In dat geval zou je eens een andere bodembedekking kunnen proberen, of het hooi goed uitkloppen voordat je het geeft.

Als je konijn echt een snotneusje heeft, dan dient dit behandeld te worden. Het beste is dan z.s.m. naar een (konijnkundige) dierenarts te gaan. Hoe sneller je er bij bent, hoe beter het te behandelen is. Snot is een hardnekkige ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te lezen heeft je konijntje Snot.

Welke medicijnen heb je toen gehad ?

Snot is een ziekte die te genezen is, maar daar moet je wel mee naar de dierenarts.

Het vervelende van Snot is dat het zelf niet dodelijk is, maar de gevolgen als je je konijn niet laat behandelen, zijn dat wel.

Natuurlijk kan je druppelen met een zoutoplossing, maar je maakt je konijn daar echt niet beter mee...

Ga dus niet zelf aan de slag..wacht ook niet tot het over gaat, want dat gaat het niet...maar ga maandag gewoon naar de dierenarts terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .