Spring naar bijdragen
funker

Hoi

Recommended Posts

Hoi,

Ook nieuw hier..... Een algemene dierenlifhebber met een focus op cavia's... Gebeurd er hier veel op caviagebied ??? Ga het wel uitvinden hier.

groeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank jullie wel.. . er huizen hier een kleine 50 caven ...maar niet van mij maar van Anita ( Villacavia ). Kan er hier in huis niet omheen natuurlijk. Namen hebben ze bijna allemaal,,....uhm, alleen kan ik dat niet bijhouden hoor. Of ik leven in de brouwerij kan krijgen hier...kweet niet, zag dat het meerendeel over andere knagers gaast hier. Nou ja, zie wel.

groeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom hier.

Op caviagebied kan er gerust nog bij hoor dus kom maar op met je tips en info.

Verder wil ik je nog even zeggen (dit kon je niet weten omdat je nieuw bent) dat het sinds kort niet meer is toegestaan je eigen website te linken.

Je kan hem wel even in een privéberichtje doorsturen naar Evee dan zet ze hem bij de linkjes op het forum en je mag hem wel in je profiel zetten, maar dus niet in je onderschrift of in je postjes vandaar dat hij nu weg is.

groetjes en nog veel plezier hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:$ Als ik geen links mag plaatsen is het wellicht handig de mogelijkheid ervan gewoon weg te halen ??? Het kan gewoon namelijk . Als ik wat te melden heb op caviagebied zal ik dat doen. ... bijvoorbeeld een caviashow ??? HAd het al bij evenementen ingevuld ,maar daar zie ik het nog niet staan, dus zal wel iets fout gedaan hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

uhmm .. dus de site van iemand anders mag wel ?? is niet van mij:bounce: :boxing: , dus dat mag wel..... ... zal wel niet ...toch ??

Nou ja laat ook maar....haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom hier! Ik ben ook nog een newbie :) Leuk iemand met verstand van cavia's. Da's altijd handig! Ik ben stapelgek op lange oren, ik heb hier 3 paar...

Groetjes,

Lies, Dix, Suzie & Fleur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

Ik zal even het linken uitleggen:

Het is niet toegestaan eigen websites in posts of in onderschriften te plaatsen. Deze kun je wel kwijt in je profiel, of even een pbtje naar mij sturen zodat deze in de linksectie kan worden opgenomen.

Wat betreft de andere links is het toegestaan te linken als het een link is naar een site met een toevoegende waarde, bijvoorbeeld met informatie over een bepaald onderwerp of een ziekte waar het in dat topic over gaat. Dus je mag niet zomaar in het wilde weg linken hier, maar alleen als het nuttig is.

Wat je evenement betreft, die komt eerst bij mij terecht, die moet ik dan goedkeuren en dan pas word deze zichtbaar. Ik had jouw evenement al zien staan, maar vond je post wat kort en wilde dus even verder kijken wat het precies in hield allemaal. Ik zal er morgen eens naar kijken voor je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .