Spring naar bijdragen
L&L

Goedenavond!

Recommended Posts

Hoi hoi,

Na een tijdje getwijfeld te hebben toch maar besloten om mezelf hier in te schrijven, heb soms wat vragen. Ik kom uit de Hoeksewaard en verzorg nu ongeveer een half jaar twee konijntjes die achtergelaten zijn bij mij door een ex-vriendin (die ze eigenlijk weg wilde doen).

De twee konijntjes zitten altijd buiten en zijn een koppeltje. Ze hebben een supergroot hok (2,20x1,20) van twee verdiepingen. Ook de halve tuin en schuur hebben ze voor hun beschikking. Vooral de hooi- en strobalen in de schuur vinden ze super.

Ik zal binnenkort ook wat leuke foto'tjes plaatsen van de twee.

Groetjes,

Marc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedeavond en Welkom hier Marc. Wat een mooie konijnen vooral die gekleurd (weet neit wie wie is) ziet erg geweldig uit. Ook hebben je konijnen mooi de ruimte bij je thuis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel dankjewel :) de namen zijn trouwens voor het mannetje Lucky en voor het vrouwtje Leafy. Alleen nu nog eens weten wat voor soort het is, daarover heb ik ook een topic geopend, want dat lijkt me wel leuk om te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi!

Leuk dat je je hebt aangemeld! Ik heb net even naar je foto's gekeken, maar wat een paradijsje hebben jouw nijntjes zeg. Geweldig! Ze zien er ook helemaal gelukkig uit, vooral in die zandbak. Ik twijfel er niet aan dat ze het bij jou heerlijk hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, als je hier eenmaal bent is er geen terugweg! :D

Ik ben er ook aan verslaafd en morgen moet ik weer beginnen met school en weet echt niet hoe ik dan kan BB'en. Veel korter dan nu. Nu zit ik er meestal 5 à 6 uren achter maar straks miss maar 1 uurtje per dag :P. Wel is dat natuurlijk beter voor mijn ogen..:D!!!!!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites