Spring naar bijdragen
Mysterymeis

Hallo! - lang verhaal..

Recommended Posts

Goh wat raar en vervelend allemaal hé!

Ik begin me spontaan af te vragen of bij jullie misschien de grond vervuild is... zou dat misschien kunnen? Dat ze op die manier een gif binnen krijgen?

Of wonen jullie bij een telefoonmast ofzo? Er zijn mensen die daar echt last van hebben, ook verschillende sympt, misschien konijntjes ook?

Ik hoop alleszins dat het verder goed met ze gaat en ik begrijp ook wel dat je ze niet nog eens door de stress van de onderzoeken door wil jagen. Als ik dat hier zo lees, heb je al erg veel meer gedaan dan de meeste mensen zouden willen doen !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Caroline Ja, je gaat denken aan vervuiling ofzo.. Maarja hoe vind je dat uit zonder heel erg veel geld kwijt te zijn? De nijnen zijn eerst ziek geworden toen ze binnen woonden en weetje, ze krijgen binnen een rode neus! Het slijmvlies is dan rood en gezwollen en zelf heb ik ook klachten. Niezen en niet ruiken enzo. De allergoloog kon niets ontdekken. Binnenkort ga ik de kno art eens met een bezoek vereren. Ik ben bang dat verhuizen eigenlijk de enige goede oplossing is. Daar zie ik best tegenop! Ik ben hier nog niet eens klaar..

Het klopt dat ik veel heb gedaan mbt de nijntjes. Suzie en ik hebben het absolute dwangvoerrecord gehaald:baby: We hebben het 1,5 jaar volgehouden. Niet te geloven eigenlijk. Het maakt dat je een intense band krijgt en daarom doe ik het natuurlijk ook want ik wil ze voor geen goud kwijt.

Als het om dwangvoerspuitjes gaat dan zijn die van de metacam absolute winnaar. Je maakt het gat in de tuit wijder en dan gaan ze 1 jaar mee! Wel zonder tuit hoor op een gegeven moment maar dan ben je samen al zo gevorderd dat je die ook niet meer nodig hebt hihi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .