Ga naar inhoud

spijtig nieuws, kosten?


patriciapatty

Aanbevolen berichten

ook mijn konijn snuffie had een gebroken poot, DA waar ik heen ging zei dat dat niks te doen was en zelf aan elkaar moet genezen.

via mijn schoonmoeder die bij haar DA navroeg was het niet normaal dus dik week later ik met snuffie naar belgie. daar hebben ze haar achterpootje in het gips gegaan. na 3 weken had snuffie haar gips eraf kunnen bijten, ikke terug met haar en ging de goede kant op maar moet nog gips hebben. dus weer gips om haar pootje, 2 weken later vond ik haar pootje ineens anders staan en weer naar belgie gereden. snuffie was ziek geworden en haar lichaam maakte zelf geen kalk meer aan waardoor het pootje niet meer te redden was en geamputeerd moest worden. ik was allang blij dat ze eindelijk van de pijn en zware gips af was. werd er naar mijn schoonmoeder gebeld en verteld dat ze uit haar narcose was gekomen maar ze had bloed in haar longen (daarom was ze ziek) en is alsnog bij de DA overleden... dit alles kostte bij elkaar iets van 200 a 250 euro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn speciale kundige da's voor in nederland die opereren het gips werkt eigelijk niet bij konijnen.Soms spalken wel.Ligt aan de soort breuk.

Maar wil je je konijn laten opereren bij en breuk ga naar de juiste Dierenarts daar voor.Zoals wilhelmina park in Utrecht

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .