Ga naar inhoud

Castratie en E-cuniculi


Liaan

Aanbevolen berichten

Begin september wordt Dropje gecasteerd. Maar Dropje heeft waarschijnlijk e-cuniculi gehad.

Nou ben ik een beetje bang dat hij het weer terug gaat krijgen na de castratie door verzwakte weerstand enzo.:$

Kan ik na de castratie voor de zekerheid 2 weken panacur gaan geven? Of is dit niet nodig.

Alvast bedankt voor het andtwoordt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wel een goed idee 14 dagen voor de castratie maar volgens mij hadden ze in Utrecht ook gezegd dat dat verstandig is 14 dagen voor de vaccinatie.....

Mischien kan je wilhelminapark even een mailtje sturen hierover voor de zekerheid.

Bij elke verlaging van de weerstand kan EC weer toeslaan heft natuurlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wel een goed idee 14 dagen voor de castratie maar volgens mij hadden ze in Utrecht ook gezegd dat dat verstandig is 14 dagen voor de vaccinatie.....

Mischien kan je wilhelminapark even een mailtje sturen hierover voor de zekerheid.

Bij elke verlaging van de weerstand kan EC weer toeslaan heft natuurlijk niet.

Zal hun een mailtje sturen met mijn vraag, Ze hebben er veel verstand van namelijk!

Bedankt voor je advies :)

@snowy&Witje

Als ik zeker weet waneer de castratie plaats vind open ik daarvoor een nieuw topic. Want ik mag er namelijk ook bij zijn bij de castratie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .