Spring naar bijdragen
Erika

Hoi, ik ben nieuw hier!

Recommended Posts

ko2yl9.jpgHallo,

Ik ben Erika, 25 jaar en kom uit het noorden des lands.

Ik heb sinds 4 maanden een konijn, ik vind haar zelf erg mooi! Zij zou geslacht worden! Maar dat wilde ik niet want ze is erg mooi. Even voor de duidelijkheid: wij slachten zelf geen konijnen en ik eet ook geen konijnen!

Ik heb totaal geen verstand van konijnen, ik hoop dat hier te krijgen :bunny1:

Wat heb ik eigenlijk voor een konijn of is het gewoon een huis tuin en keuken konijn?

Groetjes Erika

ko1xh3.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed dat je dat mooie beesie hebt meegenomen het is niet cool dat mensen konijnen slachten.

Ik krijg over 3 weken ook nog een 2de konijn erbij maar die blijft wel een jaar of 10 bij mij.

ik hoopdat je veel informatie hier krijgt en dat je lekker van je mooie konijntje kan genieten

xx Gina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vraagje: Ik weet dat konijnen wel buiten kunnen nu. Maar ze voelt wat koud aan, hebben de meeste konijnen dat om dze tijd?

Weet ook iemand wat voor konijn het is? Mijn konijn zit nu al 4 maanden alleen in een hokje, zou er evt een tweede bij kunnen, ik hoorde dat dat nu eigenlijk heel moeilijk gaat omdat ze al een poosje alleen zit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zoveel verstand heb ik er nog niet van. maar als het achter de oortjes koud is dan is het niet goed als het warm is dan is er niet veel aan de hand heb ik me laten vertellen.

Hoop dat je IETS aan dit hebt:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erika, alleerst welkom op het forum , je nijntje is er inderdaad eentje van het ras Tan http://www.bunnybunch.nl/konijnenras_tan.html maar er zal best wel wat bloed van een ander ras doorheen vloeien ;)