Ga naar inhoud

kong small


miesje890

Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat leuk!! Ik denk dat ik ook zoiets in elk geval voor Indy koop, Indy is zo dol op (vr)eten dat hij dat er wel voor over heeft, zo is ie direct extra in beweging. Fred heeft misschien nog zoiets van 'nou, dan maar niet hoor', maar Indy..

Ik zat trouwens even raar te kijken naar de visjes maar het was een kattenballetje, hè? :P

Nog even het graaffilmpje kijken :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat de hersens van jouw kater, dan in het hoofd van mijn kater terecht zijn gekomen? :whistle2: Mijn katertje was een dikke prutser, kon niet eens een vlieg vangen als kitten, maar nu komt ie met vogels en mollen thuis! :P

Misschien dat de hond en kat zoiets ook wel leuk vinden.. Er zal toch IEMAND zijn die het leuk vindt hier.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar het is een Rusje he, die hebben over het algemeen een zwart staartje. alle "extremiteiten" worden zwart, dus de neus, de pootjes, de oortjes en de staartjes.

ik blijf het jammer vinden dat het andere konijntje, Christoffel, niet een wit staartje heeft hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat de hersens van jouw kater, dan in het hoofd van mijn kater terecht zijn gekomen? :whistle2: Mijn katertje was een dikke prutser, kon niet eens een vlieg vangen als kitten, maar nu komt ie met vogels en mollen thuis! :P

lol ja dan denk ik inderdaad dat jouw kat de hersens van de mijne heeft gekregen. alhoewel.....Thomas was altijd al dom, van kitten af aan al. Zo dacht hij een keer te gaan vliegen en sprong van het balkon (was niet hoog hoor, 5 meter ofzo) en weet hij het verschil niet tussen een kattenbak en een doos met aardappels :whistle2: Maar muizen en vogels vangen kan hij wel, al is dat nou niet iets waar ik zo trots op ben dat hij dat kan haha.

zo'n nijn wil ik ook!!! maar dan met hangoortjes :) (sorry heb een zwak voor die mega oren:P) leuke filmpjes. houd ze bezig he :P

In de fokkerslijst van BB staat volgens mij een fokker van hangoren met Rustekening. Dus dan komt je droom nog uit ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanmiddag even langs een DW! Hoe groot is de opening van jouw bal Chani? Ik wil er nl. SS Mature in doen (gezien Indy tijdelijk geen gewone SS krijgt, tot de gewone biks op is krijgt hij 15 gram SS Mature en 15 gram gewone biks) en dat zijn kleinere, of beter gezegt, 'makkelijker gevormde' brokjes dan gewone SSjes.. Niet dat het er zo uitvalt.. Nou ja dat kan ik in de DW wel bekijken natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanmiddag even langs een DW! Hoe groot is de opening van jouw bal Chani? Ik wil er nl. SS Mature in doen (gezien Indy tijdelijk geen gewone SS krijgt, tot de gewone biks op is krijgt hij 15 gram SS Mature en 15 gram gewone biks) en dat zijn kleinere, of beter gezegt, 'makkelijker gevormde' brokjes dan gewone SSjes.. Niet dat het er zo uitvalt.. Nou ja dat kan ik in de DW wel bekijken natuurlijk :P

Dan willen we natuurlijk ook foto's en filmpjes he :P?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .