Ga naar inhoud

kong small


miesje890

Aanbevolen berichten

De honden van mijn ouders heb ik een jaar geleden een kong cadeau gedaan... Ze vonden het briljant (de honden dan) en het is niet kapot te krijgen.. hebben een labrador hond, dus dat is wel belangrijk.

Nou was ik gister op zooplus en wou een hooitunnel bestellen.. kwam ik een kong small tegen speciaal voor knaagdieren. Heb er eentje besteld :bounce:. Hoop dat ze het principe snappen, want dat is dan weer een leuk speeltje. Ze snappen wel hooi en wat voer in een doosje.. dus hopen dat ze dit ook snappen.

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/speelgoed/dwergkonijnen/146071

Ik heb gister avond laat betaald.. en nu hebben ze nog niets binnen... maar dat kan natuurlijk door het tijdstip komen.. ik hoop het morgen in huis te hebben ;) Ik ben benieuwd :D

Groetjes,

Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bij de kong voor de honden, deed ik brokjes erin.. en aan de bovenkant smeerworst.. maar die honden deden het in hun bek..en liepen ermee..

Het lijkt me niet dat de konijnen er mee in hun bek kunnen lopen zoveel cm boven de grond waardoor alles eruit gaat..

Maar we zien wel.. als het wel zo is, dan verzinnen we wel wat leuks.. desnoods een inimini beetje wortelpap aan de bovenkant en onderkant zodat het dicht zit.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf zo'n snackbal voor katten, gewoon een rond balletje, met een opening die je in grootte kunt verstellen. daar doe ik hun biks in en dan zet ik de opening net groot genoeg dat als ze ermee rollen er 1 of 2 biksjes uitkomen. dat vinden mijn nijnen echt geweldig! Als mn vriend terug is van vakantie (en ik dus weer de beschikking over de camera heb) zal ik er eens een filmpje van maken.

maar ik denk dus wel dat die Kong een succes wordt hoor, ze gaan het denk ik wel snappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja de honden vonden het ook geweldig.. en kwam die tegen op zooplus.. ik laten zien aan marvin.. hij zo zou wel briljant zijn als ze dat snappen.. kan je ze gewoon wat lekkers geven en doen ze er wel wat voor

zit net te denken.. als de brokjes er teveel doorheen vallen, kan ik er ook altijd wat banaan aan de voor en achter kant doen.. de gaatjes zijn niet zo groot.. de de lengte van dat ding is maar 8 cm of zo.. en dan stukje banaan proppen.. klaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hondenspeeltjes van Kong zijn in elk geval geweldig :love: inderdaad niet stuk te krijgen! Het enige speeltje dat we vorig jaar voor onze pup gekocht hebben dat er nog is!

Ja thuis hebben we een labrador die ALLES sloopt.. maar de kong is nog heel.. geen stukje eraf.. dus dat zou wel lukken met de knagers hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ga hem ook maar bestellen.

waarom staat er trouwens op de verpakking van de kong een egel afgebeeld? Heeft iemand ooit een egel in een kooitje gezien?

Het jij dat nog nooit gezien!!! Pfff.. die is meer populairder dan de hond :P

Haha, nee ik weet niet.. misschien hadden ze ruimte op de verpakking ? :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .