Spring naar bijdragen
Evee

Onderschrift of banner

Recommended Posts

Jojo124, er is je al eerder gevraagd niet steeds veel berichten vlak na elkaar te plaatsen. Schrijf gewoon alles wat je wilt zeggen in één bericht. Als je vlak daarna iets wilt toevoegen kan je klikken op 'bewerken'.

Het helpt ook om je vraag duidelijker te stellen. Wat snap je niet? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Welke informatie heb je gevonden zelf en wat daarvan is niet helemaal begrijpelijk voor je? Alleen maar zeggen 'ik snap het niet' is voor ons niet handig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Asti ik weet niet welke link ik moet gebruiken?

En smileys snap ik ook niet helemaal?

Ik doe bb op iPad maar het lukt me niet om smileys te typen en om een foto onder mijn handtekening te zetten

Ik snap eigenlijk niet hoe iemand anders dat voor mij kan doen ?

(Doe ik het nu goed)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja zo is het duidelijker :) Ik heb zelf alleen geen iPad dus ik kan niet zien wat jij ziet. Als je een berichtje typt, staat dan nergens in je scherm een gele smiley? Want als je daar op klikt krijg je er meer, dan kan je kiezen. Als je op eentje klikt dan komt die in je bericht te staan.

Hele simpele smileys kan je ook zelf typen...

deze --> :) maak je door een dubbele punt en een 'haakje sluiten' te typen.

Dus zo --> :+) maar dan zonder het plusje.

Een verdrietige is net anders om :+(

zonder het plusje.

Helpt dat, als je dat probeert?

Een banner weet ik niet, die heb ik zelf nooit gemaakt hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn handtekening heb ik geprobeerd met mijnalbum maar dan is het alleen een link wat moet ik erbij zetten om een foto te zetten bij mijn handtekening

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En op welke site moet je foto dan geüpload zijn om ze in de. Handtekening te zetten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De smileys staan bij snelle reactie.

De handtekening kan je vinden kort bij je naam daar met die opties. Ik ken het niet vanbuiten zit op mobiele site. En daar staat ergens een handtekening. De banner mag maximaal 100 pixels hoogte zijn en 600 pixels lang zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blijkbaar noemt het een beetje anders. Maar het heeft dezelfde functiepost-12435-0-92795700-1400698323_thumb.j

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites