Spring naar bijdragen
Evee

Onderschrift of banner

Recommended Posts

Onderschrift of banner.

Een onderschrift of banner is een plaatje dat je onderaan je bericht automatisch kunt laten weergeven. Hierin kun je verschillende dingen zetten, een tekst, een verzameling van leuke foto’s of een combinatie van beide.

Om ervoor te zorgen dat de onderschriften het forumgebruik niet extreem verstoren, zit hier wel een enkele regel aan vast:

Het onderschrift mag in totaal niet groter zijn dan 600*100 pixels. Dat mag dus één afbeelding zijn met die afmetingen, of een kleinere afbeelding met een tekst er onder of boven, of alleen tekst. Als het maar niet groter is dan 600 x 100 pixels.

Het toevoegen van een onderschrift of banner in je profiel.

Het toevoegen van een onderschrift of banner gaat als volgt:

- Ga naar gebruikersinstellingen.

- Ga naar handtekening wijzigen.

- In het scherm dat nu verschijnt kun je je handtekening plaatsen. Indien je een foto/afbeelding wilt gebruiken moet deze ergens op internet geupload zijn, hoe je dat kunt doen kun je hier vinden.

- Klik op handtekening opslaan om je wijzigingen op te slaan.

Het maken van een onderschrift of banner.

Je kunt met fotobewerkingsprogramma’s zelf van jouw foto’s een onderschrift in elkaar knutselen. Dit kan met elk willekeurig bewerkprogramma, bijvoorbeeld paint, photoshop of picassa. Als je een leuk onderschrift wilt maar het zelf niet kunt, kun je in dit topic vragen of iemand anders een leuke banner voor wilt maken voor in jouw onderschrift.

Ook kun je standaard onderschriften gebruiken, hieronder een voorbeeld.

Een ticker, deze telt af of op naar een belangrijke gebeurtenis:.

http://www.tickerfactory.com/

Voorbeeld:

age.png

Er zijn nog meer websites die je helpen bij het maken van een banner, gebruik google eens om handige sites te vinden, zoals deze:

http://www.mybannermaker.com/

age.png

Ook kun je een leuke uitdrukking, quote of tekst in je onderschrift zetten. Maak er wat leuks van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik het zo lees knijntje, dan is die site behoorlijk veranderd. Ik kom er zo snel niet uit hoe je daar een ticker kunt maken. De site die jij noemt is namelijk ook de site die ik in eerste instantie genoemd had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat kan je gratis downloaden op internet. gwn ff zoeken bij google, en ander de link naar de juiste douwnload staat in het bewerkingstopic 2, als ik er zin in heb zal ik wel ff voor je gaan zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil er wel een maken ;)

Stuur maar foto's door en de kleuren die je erin wilt hebben en of hij bewxegend moet zijn of niet ;)

Maar dan maak ik hem morgen wel (ik ga dan ook ineens beginnen voor de banner voor laura)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites