Spring naar bijdragen
Evee

Rangen op bunnybunch

Recommended Posts

Ik moet zo te horen nog heel veel posten wil ik van het 'hulpje' in mijn naam af kunnen komen. Alleen ik zie ook dat sommige mensen een blauwe hebben of een eigen tekst, hoe kan dit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik moet zo te horen nog heel veel posten wil ik van het 'hulpje' in mijn naam af kunnen komen. Alleen ik zie ook dat sommige mensen een blauwe hebben of een eigen tekst, hoe kan dit?

De blauwe tekst wil zeggen dat je een donatie hebt gedaan op bunnybunch aan een goed doel, Je kunt dan automatisch ook het onderschrift onder je naam aanpassen

Als je 2500 posts hebt kun je dat onderschrift ook aanpassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben benieuwd hoeveel berichten ik tot nu toe heb geschreven.. Ah! Al meer dan 2500! Mag dus een titel verzinnen? Goh.. Moeilijk hoor!:P

Voorlopig kan je er nog even waggeleendje van maken :whistle2: :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wow ji bent snel met die berichten

jij hebt er al keiveel!!

(voor de tijd dat je hier bent)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoe lang blijf die donatie geldig .. ik bedoel dus, hoe lang mag je dan zelf onder je naam iets invullen ...

ik heb de eerste keer ook een donatie gedaan maar nu is mijn blauwe kleurtje weg ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ohhh leuk om te weten. ik wil ook meer informatie over doneren heb een e-mailtje gestuurd aan jullie alleen nog geen antwoord gekregen snif snif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja in de bunny bucks tijd......

Ja toen zat ik hier ook :bounce: Ik zorgde alleen nooit zo goed voor mijn virtuele pets, hahaha. Is alweer zo lang geleden ook!

ohhh leuk om te weten. ik wil ook meer informatie over doneren heb een e-mailtje gestuurd aan jullie alleen nog geen antwoord gekregen snif snif

Dat staat ook gewoon op de website hoor!

http://www.bunnybunch.nl/doneer-aan-een-goed-doel.html

Je moet een paypal account aanmaken, die laten activeren en dan kun je het door BB af laten schrijven van je rekening... en dan ben je een blauwe!

bewerkt door lianne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat staat ook gewoon op de website hoor!

http://www.bunnybunch.nl/doneer-aan-een-goed-doel.html

Je moet een paypal account aanmaken, die laten activeren en dan kun je het door BB af laten schrijven van je rekening... en dan ben je een blauwe!

Niet mijn vraag die ik erover heb gesteld? Ik wil zonder Paypal doneren namelijk, want Paypal is nog steeds de onveiligste manier van betalen wat er is. Ook heb ik misschien interesse in blijvend doneren, kan dat ook omdat er steeds volgens mij voor een andere iets wordt gedoneerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites