Spring naar bijdragen
Evee

Rangen op bunnybunch

Recommended Posts

Aan de hand van hoeveel berichten je plaatst op bunnybunch krijg je een titel onder je naam.

Hieronder een overzicht van de titels en het aantal posts dat je er voor nodig hebt.

Titel - Aantal posts
0 Groentje
25 Lamprei
250 Keutelaar
500 Burchtenbouwer
1000 Wortelexpert
2500 Konijnoloog

Na 2500 berichten mag je ook een eigen titel kiezen.

Het aantal worteltjes onder je naam benadrukt ook welke forumrang je hebt. Bij groentje heb je een opgegeten worteltje, bij konijnoloog heb je vijf hele worteltjes.

bewerkt door Evee
De rangen hebben nieuwe benamingen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik moet er nog maar een paar honderd...

Alleen op het moment gaat het niet zo hard.

Pff, sommige hebben binnen een paar maanden meer als 2000 berichten en ik doe er bijna een heel jaar over...

Dat is toch niet zo erg? Geen haast lijkt me, of je moet echt 24/7 op je pc zitten te kijken op BB en overal op reageren ;);)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben nu al heel lang bezig geweest met junior (ik zat er iets van een jaar/half jaar niet achter maar heb het herontdekt) en nu gaat het harder (nog steeds niet hard, met al dat huiswerk en ik zit liever bij mijn nijnen zelf dan dat ik erover praat).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat is toch niet zo erg? Geen haast lijkt me, of je moet echt 24/7 op je pc zitten te kijken op BB en overal op reageren ;);)

Als ik naar sommige kijk hoeveel berichten zij binnen korte tijd hebben geplaatst ga ik me wel afvragen of ze soms dag en nacht zitten te bb'en.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites