Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

Lukt het ze al? :$

Bijna :bounce::$

Ik moet binnen een uur nog naar de apotheek om de afgewogen hoeveelheid voor Eufra te gaan halen... zegt dat mens dat ze nu wel avondtarief gaat aanrekenen...had ze gisteren nog niet gedaan (en toen was het al 6.60 euro om gewoon 10 keer 1 gram af te wegen op een weegschaal)... schandalig...pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog even over dat gewichtsverlies: ik heb voor Chinnie van de da &affp=&"]Nutri Plus Gel gekregen, een soort superkrachtvoer dat als voedingssupplement wordt gegeven. Chinnie krijgt twee keer per dag een heel klein likje van dat spul zodat hij in ieder geval aan voldoende stoffen/energie komt. Misschien is dat voor konijnen ook iets? Het is officieel voor honden/katten/biggen bedoeld maar blijkbaar ook geschikt voor knagers. En het is niet een rare actie van de da, het staat zelfs op de site van Vida Nueva beschreven als geschikt voor chins :)

Wij hebben dat voor Droppie gekregen (kat), maar hij lust het niet... Ik heb dus nog een hele volle tube liggen, Zwarte Panter. Misschien kan ik dat naar je opsturen of iets dergelijks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij lust het niet? Gek beest :P Wij hebben het ook wel eens gehad voor een kat en alle katten werden helemaal wild als ze het roken. Chinnie vindt het ook heerlijk. Ik geef het vanaf mijn vinger, alleen heeft Chinnie het hele idee van 'likken' nog niet zo goed door... ik ben best blij dat het beter gaat met zijn tandjes nu, maar ik hoef ze toch niet graag in mijn vinger te hebben :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zucht ik lees dit ook nu pas :s

lieve loes, je doet zoveel voor anderemans konijnen en je hebt alles over voor die lieverds van jou en nogsteeds blijven ze gezondheids klachten hebben....ik vind het echt onjuist...maar ze hadden geen betere baasje kunnen hebben!!!

heel veel knuffels aan die scheetjes en ik, jimmy en nijn denken aan jullie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Hypoliet zijn ademhaling lijkt een ietsiepietsie beetje rustiger (nog wel duidelijk benauwd). Maar hij weigert bijna volledig om te eten...

Eufrasie doet het wel goed en eet alleen wat minder als anders. Qua temperatuur is zij ook terug redelijk stabiel. (nog af en toe een beetje verhoging).

Maar Hypoliet blijft dan wel weer koorts houden... dus die moet ik met de Metacam wat onder controle proberen te houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAAAAAAARRRRRRRRRRrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhh :frown:

Pfff... ik ga dadelijk weer richting DA... medicatie ophalen.

Beiden hebben 6u na de Metacam opnieuw koorts...

Volgens de DA is er waarschijnlijk veel resistentie in het spel.

Bloedtrekken om de bacterie te achterhalen kan niet... voor die test hebben ze te veel bloed nodig. Andere test kan bijna niet aangezien het vanvoor in zijn longen zit en je dan een week geen medicatie mag geven en dat durven en kunnen we momenteel gewoon niet.

Dit klopt niet en dit mag niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .