Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Nee en Nee, er is een heel net mailtje heen gegaan en alles was eigenlijk in kannen en kruiken tot er een mail kwam dat ze het konijn toch naar een tante deed die ook al konijnen had.. En sindsdien niks meer gehoord. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Domino:

Nee en Nee, er is een heel net mailtje heen gegaan en alles was eigenlijk in kannen en kruiken tot er een mail kwam dat ze het konijn toch naar een tante deed die ook al konijnen had.. En sindsdien niks meer gehoord. 

Voor de duidelijkheid ik bedoelde ook niet dat jij of een van de andere leden die vervelende mails zouden sturen. Ik bedoelde dat de mails met goedbedoelde adviezen soms als vervelend gezien worden. Het is ook voor gekomen dat iemand haatmails gestuurd heeft naar de advertenties die hier geplaatst werden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond net een advertentie van een konijn dat gratis op te halen is in mijn buurt:

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1028851905-lief-konijn-gratis-op-te-halen.html?c=c8f4e03ae2528df01038ea9fdce70644&previousPage=lr

Wat sturen jullie voor bericht naar zo'n advertentie? Ik zat zelf te denken om haar te adviseren het konijn naar de Dierenambulance te brengen (dat is hier de lokale konijnenopvang)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

********....
Ik mag toch echt hopen dat het konijn alleen voor de foto hier in is gezet...
En dan nog...

bewerkt door Deeskuh88
Taalgebruik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt nu ook chatten op marktplaats?
Godzijdank, dit diertje krijgt een nieuw huisje...
Nog nooit zoiets zieks gezien...
Dit soort mensen verdient geen dieren.
Al stop je zo'n dier alleen maar voor de foto er in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .