Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met dat konijntje uit Waddinxveen? Heeft iemand die Pierre nog te pakken kunnen krijgen? Ik vind het allemaal wel erg vreemd dat hij zo onbereikbaar is. En ondertussen zit dat arme beestje nog steeds in die berg poep :frown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met dat konijntje uit Waddinxveen? Heeft iemand die Pierre nog te pakken kunnen krijgen? Ik vind het allemaal wel erg vreemd dat hij zo onbereikbaar is. En ondertussen zit dat arme beestje nog steeds in die berg poep :frown:

dat is nog niet afgelopen. Monique probeert nog steeds die jongen te spreken te krijgen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

misschien kunnen felinekonijn en lilabella hun paardenadvertenties delen op een paardenforum? daar is dit topic niet voor bedoeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En ja hoor... om in de ban te blijven van de Sint....

http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m613226943-sinterklaas-aanbieding-nhd-konijntjes.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

weer een sinterklaas aanbieding :s

(sorry voor de lange link!)

Och jee, 'het zijn echte knuffelkonijntjes die zeer geschikt zijn voor kinderen'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Awh, Jack heeft zijn vlaamse reuzen geslacht.. stonden pas op mp omdat die stopte met de hobby.

En die man heeft ook een konijn en cavia opvang lol. Wel particulier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is toch niet te geloven! ik koop en verkoop al jaren via marktplaats maar heb nog nooit zoiets meegemaakt. Wat Nu? Volgens mij kunnen we het nu maar beter even laten rusten en maar even afwachten of ze reageren of niet. zo niet dan stuur ik volgende week nog wel een email

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb bijna 50x gebeld en 50x zijn voicemail gekregen, meerdere malen ingesproken. Ik heb ook via marktplaats gemaild, en via mijn eigen email op het enige antwoord wat ik heb gehad. Wil je dat ik het morgen nog probeer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als ze al een plekje hebben, waarom geven ze het dan niet door en waarom verwijderen ze de advertentie niet? nog verder gaan op deze manier lijkt mij vrij zinloos. Ik stel voor het voorlopig te laten rusten. Misschien reageren ze nog en zo niet dan wil ik het in de loop van volgende week nog wel een keer proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat jammer dat er geen contact is kunnen worden gelegd met de eigenaar van dat konijn uit Waddinxveen!

Maar petje af voor de dames/heren die hierin actie hebben ondernomen en vol hebben gehouden!!

Respect!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .