Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

De lift van Vlek naar het westen is komende zondag. Dan zou dit konijn weer mee terug kunnen. Daarna kan ik het konijn eventueel ophalen tussen leeuwarden en Groningen, maar veel lager kom ik zelf de komende tijd niet.

Zondag zou idd wel mooi uitkomen voor mij.. ik weet niet of ina dit ziet zitten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nog een paar opvallende advertenties:

http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m618808590-gezocht-wild-of-halfwilde-konijnen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Meneer is opzoek naar half-wilde of wilde konijnen.. wat zou daar de bedoeling van zijn..

.

Heb ik een mail gestuurd dat het verboden is kreeg ik een belachelijke reactie terug, ook getipt bij marktplaats.. advertentie was eraf gegooid nu zet hij hem er weer op. Heb marktplaats weer getipt, want het is verboden wilde konijnen in gevangenschap te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, dat gaat helaas niet. Als ik naar Waddinkxveen (schrijf je dat zo?) zou kunnen, had ik het beessie daar al weggehaald.

Ik help bij een opvang in Wildervank/Groningen. Toevallig gaat een collega deze zondag naar Noord-Holland en zij neemt dan een konijntje mee voor herplaatsing. Zij zou eventueel op de terugweg dit konijn mee kunnen nemen. Maar dat is dus zondag overdag.

Als jij het konijn op kunt halen is dat mooi! Maar we moeten dan nog bedenken hoe ze hier komt of eventueel een opvang in de buurt vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe is het nou afgelopen met het konijn.

Ik heb zelf een konijn van Marktplaats en het geeft me iedere dag een goed gevoel dat ik dat lieve beestje een thuis heb gegeven.

Beatrix

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt idd er zit een ren aan als je goed kijkt! En de konijnen zien er best goed uit. Het enige wat wat minder is is het feit dat het twee mannetjes zijn. "Geen zorgen om de voortplanting", nee dat klopt... maar wel zorgen om hele andere dingen :s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kan je niet bellen? Als het een kind is kan die nu waarschijnlijk wel opnemen.

Ik krijg ook geen gehoor ik heb gevraagt of ze me terug wilden bellen, geen reactie, ik kon het konijntje ook alleen nu ophalen want moet zo naar mn werk, morgen en zaterdag kan ik het ook niet ophalen.. en dan is het al weer zondag, hoop dat ze voor zondag nog op ina reageren..:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .