Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Konijn uit waddinxveen

Ik kan zorgen dat het in de opvang komt als er niemand is maar moet wel naar Dordrecht gebracht worden

bewerkt door jrjsieben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het mag, ik kan nu die mensen opbellen, dat ik hem/haar morgen ophaal.

Dan zou ze eventueel tot woensdag hier kunnen blijven. T mag alleen op voorwaarde dat ik nu met iemand afspreek dat diegene hem voor woensdag/woensdag op komt halen.

Wie zou er dan willen rijden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had de meneer/ mevrouw gemailt of de bult poep was en ik kreeg dit terug:

nee dat is zaagsel

Zal ik ook zeggen, maar het lijkt toch echt wel een beetje vies...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jaa, kan ze eindelijk dr beentjes strekken...

Mn vader komt zo thuis en dan overleg ik het even.

Ina had ook nog een mail gestuurd? Al reactie gekregen?

Mocht ik dr ophalen, Wie komt haar dan bij mij ophalen?

ik heb net mn email gecheckt en nog geen bericht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super! Heeft geen haast hoor, volgende week maandag t/m woensdag kan ook.

Maar wat zou beter zijn, konijn eerst naar mij, in stress, wel schoon hok etc. en dan weer opgehaald worden, weer stress. Of daar nog een paar dagen in die drollen laten zitten en 1 keer stress..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja mee eens, ophalen! Waarom bellen jullie niet? Er staat een telefoonnummer bij. Fijn dat julle het diertje gaan ophalen. En daarna? Gaat ze naar Dollie of Christaa?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

even over het paard: het gaat hier over dieren die een dringend huis nodig hebben en daar valt een paard van 1500 euro natuurlijk niet over. Die past ook niet bij mensen achter het huis....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Super! Heeft geen haast hoor, volgende week maandag

t/m woensdag kan ook.

Maar wat zou beter zijn, konijn eerst naar mij, in stress, wel schoon hok etc. en dan weer opgehaald worden, weer stress. Of daar nog een paar dagen in die drollen laten zitten en 1 keer stress..

ik zou zelf zeggen: zo snel mogelijk weg daar. Op zon poepbult in zon klein hokje lijkt mij ook niet bepaald zonder stress. Ik werk doordeweeks dus kan alleen in het weekend. In welke stad woon je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja mee eens, ophalen! Waarom bellen jullie niet? Er staat een telefoonnummer bij. Fijn dat julle het diertje gaan ophalen. En daarna? Gaat ze naar Dollie of Christaa?

De lift van Vlek naar het westen is komende zondag. Dan zou dit konijn weer mee terug kunnen. Daarna kan ik het konijn eventueel ophalen tussen leeuwarden en Groningen, maar veel lager kom ik zelf de komende tijd niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .