Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Jeeeemig dat is echt ongelofelijk! Dat arme arme beestje :shocked: hier word ik echt verdrietig en kwaad van! Dat soort mensen zouden ze zelf eens een maandje in een kleine kamer bovenop hun eigen poep moeten opsluiten ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ongelooflijk! Ook ik woon nogal ver, dus ook mij gaat het niet lukken haar op te halen. Ik denk dat ik haar wel een plekje in de opvang aan mag bieden. Maar dan zou iemand die in de buurt woont haar een stukje richting Groningen moeten brengen. Of misschien naar Monique, om te "ruilen" tegen Vlek?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik het sarcastische commentaar van Knelsina las, moest ik wel even lachen om de woordkeus. Maar toen ik de foto zag, was het lachen al snel over. Wat erg zeg! Het valt me nog mee dat de waterfles er nog zo schoon uitziet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat er water in zit...Hij lijkt wel nieuw.

Ik zit echt serieus te denken om de trein te pakken richting Waddinxveen met een vervoersbox, en dan met een dagkaartje gelijk door te gaan naar Groningen. Het zou wel maandag worden eer ik dat kan. Maar er moet toch haast wel iemand dichterbij wonen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is echt niet normaal! Ik hoop zo dat er iemand dichtbij woont en het konijntje zsm ophaald. Het liefst zou ik zelf in de auto springen en het diertje ophalen. Hoe kun je het zo ver laten komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb me moeder gevraagd of ze hem wou ophalen want die poepbult is echt heeeel erg. Maar ze wou hem niet ophalen alleen helft helft of dat de eigenaar hem zou brengen. Daarna brengen we hem naar een vogelasiel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ieuw... Ik hoop zóó dat daar geen konijnen meer inzitten!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ongelooflijk! Ook ik woon nogal ver, dus ook mij gaat het niet lukken haar op te halen. Ik denk dat ik haar wel een plekje in de opvang aan mag bieden. Maar dan zou iemand die in de buurt woont haar een stukje richting Groningen moeten brengen. Of misschien naar Monique, om te "ruilen" tegen Vlek?

Ik heb zelf geen plek (heb al 10 konijnen) maar als je een plekje voor haar hebt in de opvang, wil ik haar best ophalen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien is er iets te regelen met Monique? Ik weet niet of ze daar heen gebracht kan worden?

Een collega van onze opvang geeft een konijn zondag een lift naar Monique en die zou dit konijn weer mee terug naar het noorden kunnen nemen. (een opvang in de buurt mag natuurlijk ook)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien is er iets te regelen met Monique? Ik weet niet of ze daar heen gebracht kan worden?

Een collega van onze opvang geeft een konijn zondag een lift naar Monique en die zou dit konijn weer mee terug naar het noorden kunnen nemen. (een opvang in de buurt mag natuurlijk ook)

Waar woont Monique? ik woon zelf in Kampen. Wil haar ook wel naar Dollie brengen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk ook prima!

Monique woont in Amsterdam dacht ik. Als jij voor vervoer kunt zorgen mag dat uiteraard ook. En als Dollie plek voor haar heeft vind ik dat ook prima, maar anders is ze welkom in Wildervank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat is natuurlijk ook prima!

Monique woont in Amsterdam dacht ik. Als jij voor vervoer kunt zorgen mag dat uiteraard ook. En als Dollie plek voor haar heeft vind ik dat ook prima, maar anders is ze welkom in Wildervank.

Amsterdam ligt dan meer op de route, dus dat ligt dan meer voor de hand. Is eigenlijk al geregeld dat we het konijntje op mogen halen? Of moet ik zelf contact met haar opnemen via mp?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het beestje uit Waddinxveen mag hier ook wel komen, ervaring genoeg. Woon helaas wel ver weg, maar als iemand hem/haar op kan halen en mij een stukje tegemoet kan rijden? Heb laatst ook een konijntje van MP gehaald, met die vieze poeperd.. Heb ik nog foto's van geplaatst toen. Laat maar weten :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Volgens mij heeft nog niemand contact hierover opgenomen.

heb net gereageerd op de advertentie. ben benieuwd naar de reactie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .