Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Op die moeder die weg moet krijg je toch de neiging te reageren hoe diep triest ze bezig zijn? Kind eruit als de volgende komt?

En dat ene konijntje ziet er inderdaad echt niet goed uit..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op die moeder die weg moet krijg je toch de neiging te reageren hoe diep triest ze bezig zijn? Kind eruit als de volgende komt?

En dat ene konijntje ziet er inderdaad echt niet goed uit..

Kreeg twee weken geleden ook een aanvraag.. Mensen hadden op marktplaats een vrouwtjeskonijn gekocht dat twee weken later een nestje kreeg wat niet erbij gezegd was.

Ze wilde nu ook moeder en drie jongen afgeven, één jong konijn wilde ze houden.

Heb toen ook teruggemaild dat ze beter moeder konden houden met een jonge ram die ze dan konden laten castreren. Daarna koppelen aan elkaar en hadden ze een leuk stelletje.

Kreeg ik weer terug dat het jonge konijn niet voor hun was maar voor een vriendin, Zij wilde zelf geen konijnen meer. Ze wilde wel nog eventjes het geslacht laten checken bij ons zodat ze zeker een jong vrouwtje voor haar vriendin had.

Nouja.. We hadden sowieso opname-stop wegens verbouwing dus opvangen konden we niet. Helpen natuurlijk wel. Dus mevrouw kwam met haar moeder konijn en vier jongen om de geslachten te laten checken. Waren het vier jonge mannetjes (haha :$). Nou.. mevrouw helemaal teleurgesteld en vroeg nogmaals of ze ze allemaal daar kon laten. Wij nogmaals uitgelegd dat we opname-stop hadden en geen hokken meer en dat we enkel eventjes wilde helpen met de geslachten (want naar een da wilde mevrouw niet, kostte geld). Toen zeiden we nog 'jullie kunnen toch ook de moeder aan jullie vriendin geven,.. dat is zeker weten een vrouwtje'. 'Nee.. ze wil een jong konijntje.'

Nouja,... mensen... Ze staan nu op marktplaats te koop. Moeder heeft ze wel gescheiden van de jongen om verdere ongelukjes te voorkomen. Had haar ook nog gezegd dat er meerdere opvangen in Limburg zijn voor ze naartoe te brengen.. maar ze wilde geen afstandsgeld betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
http://link.marktplaats.nl/618385639

ze heeft er geen tijd meer voor.

ja dat is te zien nog even door keutelen en het konijn pas er niet meer in.

:surprised:

Oh my! Dat is echt erg. Zo'n mini-hokje, en dan nog te lam zijn om het af en toe schoon te maken. Dat konijn MOET echt weg daar, het past nu echt nog maar net, dat moet geen week meer duren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje wat sneu! Ik snap zoiezo niet dat je jezelf niet doodschaamt als je zo'n advertentie plaatst!

Als het hier in de buurt was geweest had ik haar al opgehaald, woont niemand in de buurt??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:surprised:

Oh my! Dat is echt erg. Zo'n mini-hokje, en dan nog te lam zijn om het af en toe schoon te maken. Dat konijn MOET echt weg daar, het past nu echt nog maar net, dat moet geen week meer duren.

Voor mij is het ruim een uur rijden, is er iemand anders die dichterbij woont? We kunnen niet toekijken en niets doen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mij is het ook al een uur rijden, en ik heb geen rijbewijs. Wellicht dat een opvang het beestje op wil nemen? Denk alleen niet dat de eigenaar wel tijd heeft om het konijn erheen te brengen als je nog niet eens tijd hebt om even 5 minuten een hok te verschonen. Anderzijds is er ook de moeite genomen een advertentie te plaatsen.

Heb even gevraagd of die enorme bult waar ze op zit ook daadwerkelijk poep is, ben benieuwd wat hij zal antwoorden...

Kan me niet voorstellen wat het anders moet zijn, maar eigenlijk maakt het ook niet uit toch? Het beestje zit zo hoog op die berg dat hij niet eens meer rechtop kan staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .