Spring naar bijdragen
Loesah

Gezien op Marktplaats topic #3

Recommended Posts

Het marktplaats topic is een leerzaam topic waarmee af en toe ook dieren in nood geholpen kunnen worden.

Vandaar dat ik na de sluiting van deel 2, dit deel 3 begin.

Ik hoop dat iedereen ON-topic blijft zodat anderen dit topic kunnen blijven gebruiken.

Te beginnen met een opvang, onwijs goed werk!

http://link.marktplaats.nl/266534491

bewerkt door Loesah
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb bij de advertentie van die opvang even aangegeven dat ik het een Topper vind. als meer mensen dat doen, komen ze in een speciale rubriek terecht en krijgen ze extra aandacht voor hun advertentie. misschien leuk als meer mensen van BB ook even op " dit is een Topper" drukken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb bij de advertentie van die opvang even aangegeven dat ik het een Topper vind. als meer mensen dat doen, komen ze in een speciale rubriek terecht en krijgen ze extra aandacht voor hun advertentie. misschien leuk als meer mensen van BB ook even op " dit is een Topper" drukken?

Goed idee! Maar waar moet je op 'dit is een Topper' drukken? :$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou misschien is het een konijn uit een nestje van de adverteerder zelf? Soms raak je een konijntje gewoon niet kwijt en dan loop je nog "te leuren" met je advertentie als het diertje al 6 maanden oud is. Kan ook dat het een mislukte koppeling betreft. of dat het toch niet zo'n leuk en knuffelig konijntje was als ze in de dierenwinkel vertelden......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je weet nooit de redenen he .. mss is er de eigenaar wel heel ziek...

Ik heb ook voor de opvang : dit is een topper gedaan :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .