Spring naar bijdragen
Knuffeltje

Eng of niet eng?

Recommended Posts

grin dat had ik laatst, ding viel nog bovenop me ook, niet eng, wel k*t

je huisgenoot die aan je vraagt of jij s'nachts ook altijd gerommel hoort aan de deuren:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

engg !!! ik vind dat zoiezo al eng als ik alleen thuis ben 's avonds, gelukkig ben ik dat bijna nooi :D!!

Je komt 's avonds buiten en je konijnen zijn ontsnapt en lopen door de tuin of op straat ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

edit: er stond toch net iets anders? konijntjes ontsnapt: eng! ohh ik zou echt bang zijn dat ik ze niet te pakken zou krijgen.

in een trein zitten waar iemand voor springt

bewerkt door elvira88

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt veel over die mensen zeggen, maar als ze dat doen hebben ze wel veel durf, het lijkt mij dus verschrikkelijk eng.

als er brand is in je huis en je kunt alleen nog maar door het raam naar beneden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

sorry Elvira klopt :), maar ikw ou toch deze :$

eng, maar als het zo is, neem ik mijn konijnen mee !!!

je word 's avonds in een keer wakker, en het onweert en je schrikt je heel erg ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

spannend, maar niet echt eng

erachter komen dat er op je werk al maanden iemand op het terrein verblijft die er niet thuishoort. Overdag verstopt hij zich in de kelder en 's nachts slaapt hij "ergens". En dan heb je ook nog slaapdiensten en moet je regelmatig in de kelder zijn om voorraad te halen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .