Ga naar inhoud

Weer duimen voor Ko!


YvonneH

Aanbevolen berichten

Vanmorgen vroeg ben ik weer met Ko naar de da geweest!

Gelukkig waren we gister erg laat en zag ik rond half 3 dat meneer in de toilet ging liggen en af en toe anders ging liggen.

Ik heb hem naar binnen gehaald en zijn buik gevoeld, gemasseerd en geluisterd. Ik hoorde erg weinig geluiden. Hij bleef wel oplettend en was niet koud maar toen ik hem terugzette ging hij alleen maar steeds verliggen. Ik heb hem toen na 10 minuten weer binnen gehaald en de da gebeld.

Gelukkig had mijn eigen da dienst en om kwart voor 5 kon ik terecht.

Bleek dat zijn darmen weer stillagen!

Nu weet ik het echt niet meer hoor.

Er is verder ook geen reden te bedenken, panacur krijgt hij al 3 weken, evenals prozyme en protexine.

De medicijnen zijn weer opgestart en gelukkig heeft hij wel al wat hooi en kruiden gegeten. Hij bleef ondanks alles ook wel alert.

Hij heeft ook wel weer een heel klein haakje maar dat mag niet de oorzaak zijn. Hij heeft ook om 1 uur vannacht nog gegeten.

Hij had wel een pijnlijke plek in zijn buik maar verder niks bijzonders te voelen.

Duimen jullie weer voor mijn ventje?

P.s tips zijn nog steeds erg welkom.

aangepast door YvonneH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch opnieuw... balen!

Euhm... ik denk even aan alles wat er bij Eufrasie is gedaan voordat er werd getest op EC (bij haar waren daar geen oorzaken te vinden, maar mss bij Ko wel?...het is maar een idee...).

Keutels zijn onderzocht hé? Maar door de DA zelf of zijn ze door een labo onderzocht op alles? Anders zou ja dat laatste nog kunnen laten doen.

Een echo is ook nog niet gemaakt hé? Dat is altijd een optie... zo kun je ook de activiteit en dergelijke van de darmen zien.

En dan nog een uitgebreide bloedtest...

Dat zijn zo de dingen die hier toen allemaal gebeurd zijn, toen zonder resultaat. Maar mss is de oozaak bij Ko op die manier wel te vinden...

Ik zal nog wat verder nadenken.

Ondertussen wordt er hier natuurlijk voor Ko geduimd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal, dat doet me iig erg goed.

Loes ook weer erg bedankt voor het meedenken.

Ik zal de bloedtest enz. iig aan de da voorleggen maandag.

De vorige keer hebben ze idd zelf de keutels onderzocht.

Ko zelf is zich ondertussen van geen kwaad bewust. Hij is lekker met bakjes aan het schuiven en gewoon lekker bezig in het hok. Als je hem ziet zou je niet zeggen dat er iets gebeurd is vannacht.

Ik ga zo even kijken of hij weer wat gegeten heeft (heb nog even geslapen)en natuurlijk wachten tot hij weer keuteld.

Als hij weer keuteld zet ik hem een tijdje bij Snuf vandaag want dat ging vorige keer ook erg goed.

Straks ook maar weer lekker masseren (en medicijnen) want vanochtend was zijn buikje een beetje strak en na het nasseren hoorde ik iig flinke darmgeluiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :)

Ik heb hem net weer zijn medicijnen en een massage gegeven.

Daarna heeft hij weer een beetje hooi en peterselie gegeten en nu zit hij zichzelf te poetsen, zelfs zijn oren krijgen een grote beurt.

Het is ook zo'n lieverd.

Helaas nog geen keuteltjes dus voorlopig blijft hij nog even binnen.

Ik ga het even aankijken, als hij straks keuteld mag hij wel een tijdje naar buiten en dan als het heel goed gaat laat ik hem lekker bij Snuf.

Maar goed dat is nogal vooruit lopen op de zaken. Eerst keutels zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik heb echt geen idee meer...

Meneer doet het verder echt niet verkeerd voor zover ik kan zien.

Hij eet geregeld, hooi, peterselie nu ook wat witlof en 3 ss-jes.

Hij heeft zelfs alle blaadjes van een wilgentak op.

Hij heeft gisteravond (toen we een paar uurtjes weg moesten) 4 keuteltjes gelegd en soms zie ik hem ook bd-keutels eten.

Toen we weer thuis waren heeft hij van effe na elven tot half 3 vannacht buiten gezeten bij Snuf. Zo blij zijn ze dan.

Om toch even in de gaten te houden wat hij keuteld zit hij nu weer binnen.

Als het morgenochtend gewoon goed gaat mag hij weer naar buiten.

Nu ga ik eindelijk nog een paar uurtjes slapen en dan later weer even update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yvonne, als het nu weer beter gaat ,is volgens mij idd de kans bestaande dat de panacur nog niet voldoende werkt OF dat de wormen door massale sterfte zoveel toxines afgeven dat hij daar even ziek van werd....als het nu de goede kant uit gaat, is het nog steeds mogelijk dat je wel in de goede richting denkt!

Als ik me niet vergis is Eufrasie ook nog achteruit gegaan...die blindheid...denk dat dat zelfs was na begin panacur....maar weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .