Spring naar bijdragen
Joke

Ik en Jelle stellen ons even voor...

Recommended Posts

Ik zal mij en mijn nijn ook even voorstellen. Ik ben Joke. Samen met mijn vrouw Tania hebben we hier heel wat dieren lopen nl 3 honden, een kat, 2 kippen, 2 paarden en....sinds kort weer een konijntje genaamd Jelle. Een kruising dwerg. Een heerlijk nieuwsgierig manneke die sinds dinsdag zijn intrek heeft genomen in ons dierrijke gezinnetje. Benieuwd hoe hij eruit ziet?

Nou dit is hem dan!

Jelle!

JelleKlein.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wat een lieverdje!!! :wub: hihi hij is zo grappig! :)

fijn dat je erbij bent!

effe indiscreet... begrijp ik het goed dat jullie een lesbisch stel zijn? :) leuk!!!

wat voor kippen heb je? (heb er hier zelf ook drie rondlopen - New Hampshires, zeer eigenwijs, maar ook erg vertrouwelijk)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wat een lieverdje!!! :wub: hihi hij is zo grappig! :)

fijn dat je erbij bent!

effe indiscreet... begrijp ik het goed dat jullie een lesbisch stel zijn? :) leuk!!!

wat voor kippen heb je? (heb er hier zelf ook drie rondlopen - New Hampshires, zeer eigenwijs, maar ook erg vertrouwelijk)

Jep we zijn inderdaad een lesbisch stel. Sinds september vorig jaar zjin we gelukkig getrouwd samen.:yes:

De twee kippetjes zijn Isa Browns. De gewone huis, tuin en keukenkippen dus. Echt twee leuke dametjes.

Iedereen bedankt voor het leuke welkom en de reacties op Jelle. Het is een heerlijk manneke waar we zeker heel veel van gaan genieten. Hij is hier nu een weekje en begint zich hier al aardig thuis te voelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk zeg, dat ie 2 vrouwtjes heeft die waarschijnlijk helemaal verliefd op m zijn. Aan vrouwelijke aandacht komt ie dus zeker niet tekort!!

(Dit is niet lullig bedoeld hoor, mocht het zo overkomen! :$ )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heerlijk zeg, dat ie 2 vrouwtjes heeft die waarschijnlijk helemaal verliefd op m zijn. Aan vrouwelijke aandacht komt ie dus zeker niet tekort!!

hahahaha :lol: die woordkeuze! hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahahaha nou hij moet die vrouwelijke aandacht wel delen met nog 3 heerschappen hier! En laten deze heren nou alledrie knuffelen als hobby hebben.:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt een prachtnijntje zeg!! daar ben ik nou helemaal verliefd op (voor een echte dwerg zijn zn oortjes trouwens net wat aan de lange kant, maar hij zal niet echt super groot worden schat ik hoor ;) )

Welkom hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .