Ga naar inhoud

Wat als een konijn kreunt ?


Renate

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag bij een vriendin geweest die een konijn heeft van 11 jaar oud.  :strong:

Nou vroeg ze mij of mijn konijnen ook geluid maakten.

Ik zei, volgens mij maken konijnen helemaal geen geluid, of ze moeten in doodsangst zitten of zo.

Nou maakt haar konijn sinds kort een paar minuten achter elkaar een soort geluidje als kreunen en dat een paar keer per dag.

Echter als je hem oppakt en op je schoot hebt laat hij helemaal niets blijken en maakt ook die geluidjes niet.

Heeft iemand hier meer over gehoord, of enig idee wat het kan zijn. :hmmm:  Mijn vriendin dacht dat hij het dan naar zijn zin had. Ik denk eerder het tegenovergestelde.

Hij is dus al 11 en heeft het niet eerder gedaan.

:please:

Heeft iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm konijnen maken wel degelijk geluidjes.. dat kreunen, wat wij knorren noemen, ik ben er eerlijk niet echt achter wat het precies betekent.

Bij ons doet binky niets anders.. als ik haar eten geef bv, dan knort ze als een gek.. maar wil ik haar aaien of wijs ik maar met een vinger naar haar.. dan knort ze ook..

bij ons komt dat omdat binky gewoonweg niet van mensenaandacht is..

wij houden het op een soort van " niet leuk, jij vreeemd mens, ga weg" geluid.

maar zeker niet bang.. dan piepen ze en duiken ze in elkaar. dat doet binky niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .