Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Mooi zadel en hoofdstel!

Ik heb vandaag een hobbykrant gehaald en wat snoepgoed voor mijn valkparkiet en kauwgum. Ik heb ook een rekening van school gekregen terwijl ik al een maand afgestudeerd ben en uit dat boek maar 5x les heb gehad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^ lekker (voor de nijnen dan)

Ik heb deze van ebay omdat men oude nu echt "dood" is. Heb hem meerdere keren genaaid, maar elke keer gaat er weer iets nieuws los.

%21B%28BOytg%21mk%7E$%28KGrHgoH-CgEjlLl1Ej9BK,KzV5mog%7E%7E_1.JPG

%21B%28BO2PQCGk%7E$%28KGrHgoH-C8EjlLl3wEGBK,KzfEdgg%7E%7E_1.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

een zwartje skinny jeans, een pantalon, 4 shirtjes, 2 topjes, een giletje en oogmake-up remover, de huur van mn huis (jaja het is weer de 1e) en zorgverzekering.

die laatste 2 uitgaven zijn natuurlijk minder leuk :P oh de oogmake-up remover ook, die "krijg" ik liever haha maar ja kan ook niet altijd

oh wacht ik vergeet de konijnen helemaal.. heb 3 hooiruifjes besteld, zak bunnyhooi, zak SS en de hooitunnel waarvan ik van Biancka de tip kreeg. Dus bij deze hij is besteld ;)

bewerkt door Yvon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb net dit besteld! voor als wij op vakantie gaan, heeft geert ook wat te spelen!

en de drinkfles is om te proberen of hij daar wel uit wil drinken!

132044_jrfarm_heutunnel_1.jpg

52042_kerbl_kaninchentraenk_1.jpg

hoelang duurt het voordat ik het pakketje binnen heb ongeveer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Aapje die drinkfles trekt mijn aandacht, waar heb je die weg?

Oh zooplus dus ;) Klikte even op de foto's haha.

Ik heb bij zooplus pas nog wat besteld, het duurde ongeveer 4 dagen dacht ik. ben wel heel tevreden erover hoor, word keurig geleverd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die is bij Zooplus te koop. Ik zit er ook al een tijdje over te denken, het lijkt me toch wel natuurlijker drinken dan het tuitje van zo'n flesje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf bakjes die je aan de tralies kunt hangen, gooien ze ook niet om. Ben niet bepaald een fan van die flesjes. Mijn konijnen zitten daar maar de hele tijd aan dat balletje te likken voor een paar druppels en die bakjes zijn ook makkelijker bij te vullen. Ik lees wel net dat er bij de beoordeling van het flesje hierboven werd gezegd dat iemand opmerkte dat het bakje niet vanzelf vulde, dus hopen dat dat niet gebeurd want dan zit je met uitgedroogde beessies :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ohh hee dat is ook wel een idee. Had van die flesjes van een euro besteld toen.. maar ik geloof dat die nijnen een lamme tong krijgen van die paar druppels water.

Volgende keer die maar eens proberen.

Die hooitunnel had ik ook besteld :) de grote variant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mezelf:

dsc0230.jpg

Schoenen, 4 Shirtjes, broek, trui, snelbinder, 2 hempjes en een kort broekje. Lang leve de uitverkoop!

Voor de bunny's:

- draaggordel voor tranportbox

- 1.5 kilo SS

- 3 Kilo bunny hooi

- 1 hooitunnel

- drinkfles

- wortelchips

- bananenchips

- knabbelhout

- kruidenhooi met appel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Twee toiletjes, één zakje wortelchips, één zakje luzerne, anderhalve kilo SS, een zak varkensoren voor de hond en kauwsticks voor de kat..

En kaftpapier, schriften en een agenda, zal straks even een foto maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ohh die varkensoren zag ik laats ook liggen, maar die leken vet scherp?

mijn laatste aankoop waren andijvie, aardbeien, witlof, paprika, appel, banaan, cherry tomaat, een beetje voor de nijnen en een beetje voor mezelf ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee hoor, tenminste, heb er nog nooit een scherp randje aan kunnen ontdekken. Normaal kopen we ze hier gewoon in de dierenwinkel, maar daar kosten ze zo'n €10,- per tien, hier €7,50 per tien. Je hebt ook hoefjes van 't één of 't andere dier, die hebben we van de fokker mee gekregen maar kun je eigenlijk niet echt meer krijgen in de meeste dierenwinkels, die kunnen dus wel scherp zijn. De kat vindt ze ook lekker trouwens, die varkensoren :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .