Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Muizen zijn trouwens geen herbivoren maar omnivoren. Ze hebben dus wat dierlijke eiwitten nodig hoewel plantaardig het hoofdbestanddeel van hun voer is.

Dit heb ik net voor de katten gekocht:

87053_kratzmatte_multi_scra_1.jpg

Een heerlijke nieuwe krabplank van karton met heerlijk geurend kattenkruid :yes: Alleen dan niet van Zooplus maar van Karlie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

uhm, mijn laatste dierenaankoop (gisteren) is een hok,

42994_trixie_kaninchenstall_1.jpg

een extra toiletje, zodat ik het toilet een keer GOED kan schoonmaken..

knaagdier%20toilet%20konijn.JPG

en hooi..

Homefriends_Hooi_Brandnetel_klein.jpg

en toen was mn bankrekening een stukje leger :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die dikke is zooooooo'n geweldig boek!!!! Echt, als je die in huis hebt kun je alle andere kookboeken wel weggooien (zegt degene die een paar meter vegetarische kookboeken heeft staan). ;) Ik heb 'm moeten recenseren, en ik ben er echt helemaal lyrisch over. Die dunne vegetariër is ook wel leuk, maar valt natuurlijk in het niet bij de dikke! :D :D :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kiwi, de dikke komt ook hoor :) Maar ik moest eerst ff mn boekenkast reorganiseren, die staan namelijk nogal erg vol haha. Binnekort eens een plankje fixen voor bovenop de kast, kan er nog meer in en kan mn wekker op dat plankje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren hardloopschoenen gekocht.. Ik vond het verbazingwekkend hoe lelijk die dingen waren! Nergens een normale gezien..

Gelukkig waren ze in de aanbieding, ik had het niet over mijn hart kunnen verkrijgen zoveel geld te betalen voor zoiets lelijks!

Al lopen ze wel heerlijk:yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha :P dat is het belangrijkste

ik heb 2 klapstoeltjes gekocht omdat ik alleen een 2 persoons bankje heb en er wel eens visite komt die ook graag zit ;) maar niet genoeg ruimte heb voor vaste stoelen. ik heb trouwens twee zwarte gedaan. En een touch lampje omdat ik die een keer cadeau had gedaan aan men moeder maar ik hem eigenlijk zelf ook wel leuk vond ;)

neiuw.jpg

en biokat voor de plee's van de nijnen:

biocat-classic.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .