Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Maar 1 nieuwe schoen? : p

Crisistijd he... is voor iedereen zwaar, moet je geen grapjes over maken.

:)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren naar een kampeerwinkel geweest om eens te kijken voor een gaskookplaat (omdat we nog altijd op van die losse brandertjes klooien). Uiteindelijk thuis gekomen met twee comfortabele stoelen en een kleiner tafeltje voor bij de tent. :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja! Dat dekje is binnen! En hij is zo mooi... *zwijmel* Nou Linka nog adopteren en hem bij haar gebruiken. Zal snel een foto maken dan! En natuurlijk ook mijn spijkerrijbroek :) Ik ben er weer klaar voor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week een paar t-shirts bij The Sting, en vandaag tickets voor Jersey Boys!! Ja ja, ik ga voor de 2e keer heen.

Wanneer ga je

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hij is voor m'n overleden opa. Hij kreeg op 55 jarige leeftijd een hersenbloeding en heeft daardoor 12 jaar in een verzorgingstehuis moeten leven, in feite dus gewoon geïsoleerd.

Hij is op 67 jarige leeftijd overleden en hopelijk is hij nu weer vrij en fladdert hij lekker rond net als een vlinder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, even weer wat kleding gescoord. Van vorig jaar paste niet meer (8 kg zwaarder), dus moest wel. 2 zwarte tuniekjes en een T-shirt (olijfkleurig) met een print voorop. Iets wat ik anders nooit zou hebben uitgezocht, maar ik heb om assistentie gevraagd. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippieeeeej mn ultra roze ipadcover en nog ultra rozerdere telefooncover zijn binnen:D t duurt drie weken maar t kost niks i love china :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

19 en 27 juli! Das de laatste

Ja dat klopt. Ik zag dat Tim Driessen niet meer mee doet, klopt dat? Wel jammer, hij had een goede stem. EN er komt een Jersey Boys film in de bios binnenkort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jawel hoor, hij gaat alleen vanaf september verder in de UK! Maar hij is er nog gewoon gelukkig

Ja gelukkig maar. Ik schrok al. Wel cool dat hij verder gaat in de UK.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de beloofde foto's van Linka's nieuwe dekje! Wel vanuit de stal genomen, dus kreeg Linka zelf er niet op :(

De mooie steentjes 8)

Foto550-BWATTQDB.jpg

Nogmaals die zijde

Foto550-RLLX8GQK.jpg

En de andere kant. Die heeft nog ruimte voor borduurwerk oid eronder, maar dat hoeft van mij niet zo. Vind hem zo ook mooi.

Foto550-IT7I8CAK.jpg

Ik ben er superblij mee! De kleur staat haar erg goed, het is gewoon een mooi dekje en vind hem elke euro waard!

Owja, en omdat Oranje moest spelen vandaag heb ik zo rondgereden (echt iedereen vond het leuk, zelfs de instructeur moest lachen. En Linka? Die boeit dat echt niet!):

Foto1k0-R3G8GGG8.jpg

Het lijkt wel alsof ze Oranje vanavond om te janken vond ;) Dat was het eigenlijk ook... Al heeft Linka altijd een traanoog ;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .