Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Ik ben vanmorgen gaan winkelen...dus euhm...

Nog een paar slippers van birkenstock

Schoenen (niet zo'n supper mooie, maar ze zitten goed)

Een bloesje en nog een topje.

En voor de konijnen is het een tijdje geleden. Maar de laatste keer voornamelijk een hoop gedroogde kruidenmixen.

Oh ja en gisteren een rol vetrap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Orthopedisch verantwoord ;) moeilijke voeten?

Ja, één lastige enkel.

De schoenen zijn ook orthopedisch verantwoord. Als ik echt lang wil wandelen lukt me dat niet op mijn hakken of andere leuke schoenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben in een grijs basisschoolverleden 2x met dezelfde gebroken enkel in de gipskamer geweest. Na de 2e keer was de kracht er een beetje uit, toen kreeg ik zo'n halve bal met daarop een plaat mee. Beetje lastig uit te leggen, maar het is de bedoeling om daar met je voet op te gaan staan (op 1 been) en dan balans proberen te vinden, zo kon je trainen.

Heeft goed geholpen, en mits met een zooltje kan ik weer overal op lopen zonder klachten, waar ik vroeger gebonden was aan kist-achtige schoenen :) misschien kun je hier wat mee...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben in een grijs basisschoolverleden 2x met dezelfde gebroken enkel in de gipskamer geweest. Na de 2e keer was de kracht er een beetje uit, toen kreeg ik zo'n halve bal met daarop een plaat mee. Beetje lastig uit te leggen, maar het is de bedoeling om daar met je voet op te gaan staan (op 1 been) en dan balans proberen te vinden, zo kon je trainen.

Heeft goed geholpen, en mits met een zooltje kan ik weer overal op lopen zonder klachten, waar ik vroeger gebonden was aan kist-achtige schoenen :) misschien kun je hier wat mee...

Ik heb ooit ook nog getraind op zo'n halve bal achtig ding. Maar dat is nu gewoon te gevaarlijk. Mijn enkelbanden zijn om zeep en de operatie om er nieuwe te maken is uiteindelijk ook mislukt. Dus balans vinden op zo'n halve bal is momenteel levensgevaarlijk. Ook steunzolen zijn geen optie (ondanks dat ik ze eigenlijk nodig heb) omdat ook dan de kans om mijn voet om te slaan volgens de orthopeed groter wordt.

Mijn banden kunnen nu in ieder geval niet meer scheuren als ik mijn voet omsla. Dus ik heb me erbij neergelegd (na een second en een third opinion) dat het niet meer zal beteren en draag ook gewoon de schoenen die ik wil dragen.

Maar voor binnen dus brikenstocks aangezien ik dan gewoon minder last heb. En een paar orthopedische schoenen in de verzameling kan dus geen kwaad om af en toe wel redelijk fijn te kunnen wandelen.

Maar zo kistachtig zijn deze niet...zal eens een plaatje zoeken.

De echte kist-achtige heb ik al een tijdje vaarwel gezegd...haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En toch, als ik lang moet staan (festivalwerk enzo) heb ik voor de gelegenheid den echten ouderwetsch degenlijcke "legerkist®"

Ritueel de hak ingesmeerd met een potje schoensmeer (in z'n geheel erop) en aangestoken, zodat het leer warm werd zonder te verbranden. Met de bats op de achterkant slaan zodat de hak soepel wordt en ze waren binnen een halve dag ingelopen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En toch, als ik lang moet staan (festivalwerk enzo) heb ik voor de gelegenheid den echten ouderwetsch degenlijcke "legerkist®"

Ritueel de hak ingesmeerd met een potje schoensmeer (in z'n geheel erop) en aangestoken, zodat het leer warm werd zonder te verbranden. Met de bats op de achterkant slaan zodat de hak soepel wordt en ze waren binnen een halve dag ingelopen :)

Whaha

In dat geval heb ik ook nog speciale 'sportschoenen' met een ijzeren stellage ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien ik zie dat het 'show' je laatste aankopen is, zal ik nog maar even plaatjes neerzetten...

Heb er wel geen van mijn bloesje en topje.

Foto 1 zijn de slippers...haha

Foto 2 de orthopedische schoenen en dus geen kisten :P.

Enne... plaatje 3 is Hypoliets rolletje Vetrap... ik heb gewoon zwarte. Anders loopt meneer zo zielig voor joker (en witte hadden ze niet meer).

post-3021-13922876768358_thumb.jpg

post-3021-13922876768786_thumb.jpg

post-3021-1392287676909_thumb.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn laatste aankoop is een armbandje en een kettinkje van bij Six, als ik daar binnen loop MOET ik altijd iets kopen. Zo verslavend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

- haar elastiek

- stro

- hamsterhuisje als cadeautje voor mijn vriend en zijn hamster

- een klein etensbakje voor zijn hamster

- een stevig etensbakje voor Loki (de oude uit Loki's kooi gehaald)

- bak boter (t was op! >_<)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vriendin van mij is laatst wezen eten en toen hebben we iets nieuws geprobeert. Dit was echt super lekker, dus vroeg ze me gisteren of ik voor haar 2 pakken mee wou nemen aangezien ze bij haar in de buurt nergens te vinden zijn:

wg023.jpg

En voor de nijntjes: (Heeft mn buurman voor me meegenomen, heb zelf geen auto, maar heb ze wel betaalt! ;))

Bastis%20Cat%20Tunnel.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke topic :D

Ik heb laatst van alles besteld bij zooplus :D

Drinkfles 600ml

3 hooiruifjes

brandnetelhooi

SS voer (konijn)

plankje (om het hok uit te kunnen)

Op 1 hooiruifje, hooi en het voer zijn alle aankopen voor het nieuwe hok :D

Ohja en gisteren een boel plantjes voor mijn aquarium :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ehm blarenpleisters.. voor al die schoenen die ik een tijdje terug had gekocht en nog in moet lopen :P

oh, en heb eindelijk een wilgenboom gevonden, hier om de hoek zelfs! maar ja dat was gratis snoeien, hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .