Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Ik snapte even niet wat er zacht was aan bamboe stokken.. maar ik zie het al :he::whistle2::P

:rofl:

Leuk knaag ideetje, zachte bamboestokken voor de pensiongasten. :P Hoewel ze de sokken vast ook lekker vinden. :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn eerste paar bamboe sokken. En zeker niet de laatste. Ze zijn héérlijk zacht.

ik dacht eerst ook wat is er nou bijzonder aan bamboe stokken haha, maar kan me er echt niks bij voorstellen haha dat iets van bamboe zacht is en niet prikt(want o wat kan bamboe gemeen scherp zijn en splinteren!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik snapte even niet wat er zacht was aan bamboe stokken.. maar ik zie het al :he::whistle2::P

Hehe, ik dacht ook dat ik bamboe stokken las... Ik had al zoiets van: die zijn toch hard en niet zacht.... :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

net een rinkel bal en diabolo speeltje voor de dames gekocht:) gelukkig hebben ze bij de welkoop ballen die niet zo'n rot herrie maken als die ik voor max en mini heb. dat doet gewoon zeer aan je oren als die rolt haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gister: hok! (nog onderweg...)

Vandaag: beits, kwasten, snoeischaar (voor de wilgenbomen hier in de buurt.. mwhauaha)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn hok heb ik binnen gekregen en in elkaar gezet.

539778_489423981074565_2097080521_n.jpg

Ik heb vandaag mijn nieuwste aankoop binnengekregen:

file_16_36718.jpg

Ik heb ook nog een betonnen beeld voor mijn overleden kat gekocht, die moet nog geleverd worden...

Vandaag heb ik mezelf ook op een nieuwe tattoo getrakteerd, dat is ook een aankoop ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een draadloos toetsenbord voor bij mijn laptop, nadat de konijnen een draadloos toetsenbord hadden gemaakt van de oude.

1003004011530680.jpg

Net al gelijk een blunder begaan met dat ding. Ik had het toetsenbord even weggelegd om te gaan eten aan de eettafel, daarna de laptop er weer even bij gepakt en verschijnen er allerlei rare tekens op mijn scherm. Ik had geen idee en ging de laptop opnieuw opstarten en gebeurt er weer hetzelfde, ligt de kat heerlijk heen en weer te rollen op mijn nieuwe losse toetsenbord:whistle2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een draadloos toetsenbord voor bij mijn laptop, nadat de konijnen een draadloos toetsenbord hadden gemaakt van de oude.

1003004011530680.jpg

Net al gelijk een blunder begaan met dat ding. Ik had het toetsenbord even weggelegd om te gaan eten aan de eettafel, daarna de laptop er weer even bij gepakt en verschijnen er allerlei rare tekens op mijn scherm. Ik had geen idee en ging de laptop opnieuw opstarten en gebeurt er weer hetzelfde, ligt de kat heerlijk heen en weer te rollen op mijn nieuwe losse toetsenbord:whistle2:

hahah handig:p maar waarom een los toetsenbord bij een laptop? dat is toch juist het handige van een laptop? dat het toetsenbord er aan vast zit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oke. heb het nog nooit gemist:p haha vind het juist fijn dat ik er lekker mee op de bank kan gaan zitten haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat ook, maar als je uren achter elkaar aan het typen bent dan is dit wel erg makkelijk. Maar ik kan die laptop zo van de standaard pakken en ermee op de bank gaan zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 nieuwe goudvissen voor in de vijver, een hoop bloemetjes, 8 stoeptegels voor onder het nieuwe hok, beits en kwast voor het hok, een thermometer en pomp voor het zwembad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .