Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Roze oordopjes van Philips. Was in de aanbieding bij de Kruidvat.

Met een geel snoertje? :he: ik zag ze ook liggen. ik heb ze 2 maanden terug bij de saturn gekocht.....niet in de aanbieding..:P Maar ze zijn wel hip :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daarom heb ik 'm met pijn in het hart ook laten zitten. ;)

Hij/zij (heb er niet onder gekeken) wilde me eigenlijk niet eens laten gaan :P

solfide-albums-overig-picture44389-nuub.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag een grote parasol met een doorsnede van 3 meter gekocht. Een beetje voor mezelf maar vooral voor de konijnen ;)

De huidige parasol was 1,50m doorsnede en aan de kleine kant om boven beide rennen schaduw te creeeren.

Maarja nu regent het hier natuurlijk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met een geel snoertje? :he: ik zag ze ook liggen. ik heb ze 2 maanden terug bij de saturn gekocht.....niet in de aanbieding..:P Maar ze zijn wel hip :yes:

Roze, met een beetje geel. Voor 5 euro. Das ja een prikkie. :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tofu! Ben hem gisteren gaan halen... vriendlief is wel twee keer opgestaan vanacht om bij hem te gaan kijken :D

Wilde eigenlijk zeggen eindelijk weer wat geluid in huis maar hem m nog niet horen kwetteren :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha en straks zou je willen dattie zn snavel eens zou houden hihi. Maar wat is Tofu? en als vriendlief 2 keer is op gestaan in de nacht, dan is het echt wel ware liefde hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze tofu zou ik inderdaad niet eten al denk ik dat hij naar kip gaat smaken :P

Tofu is een Pyrhurra Molinea Hypo... nouja zoiets. Een zuid amerikaanse parkiet (vuurstaartparkieten worden ze in nederland schijnbaar genoemd en dit is een geelborst groenwang variant :P)

Maar tofu is inderdaad die vegitarische vleesvervangende prut.... daar komt echter de naam niet vandaan. Met vegetarisch hebben we beide niks :)

Eigenlijk is het Twofou (Two of four) Hij/zij (alleen per dna is geslacht te bepalen maar we hebben er een hij van gemaakt :P) is ringnummer 2 uit een nest waar er op het moment dat we kwamen kijken 4 inzaten :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .