Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

2x Advantage kat, 1x Advantage hond, 1x Carprofendrops 30ml voor mij en 1x Carprofendrops 30 ml voor Lilian :P

Dat gele konijntje kwam ik vandaag ook tegen! En ik heb ook gesjopttt! Hele leuke mokjes en ook nog grotere mokken waar ik nog meer van moet ivnden :P en een schapeneierdopje die ik als dingetjevoortheezakje gebruik want ik eet geen eieren :rofl:

Zal wel even een foto maken morgen, van mijn nieuwe aanwinsten.

En de foto's nog:

IMG_3728.JPG

IMG_3729.JPG

Van zowel de eerste als de tweede heb ik zes stuks :yes:

IMG_3730.JPG

En sheepieeee :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 kempvis meneer

2 kempvis mevrouwen (waarvan 1 waarschijnlijk zwanger. best hip zo'n stuk piepschuim in je aquarium hihi)

1 corydora.

2 pakjes thee

geurolie

rozenboog

DCM siertuinmest

clematissen voor de rozeboog

anti worteldoek

tijm

shampoo

fluimicil zuigtabletten

buxusmest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een bakje voor dek atten.

wat zijn dek atten? Ben je nou toch weer stiekem aan het fokken zonder mij?!?!?! :surprised: :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
wat zijn dek atten? Ben je nou toch weer stiekem aan het fokken zonder mij?!?!?! :surprised: :lol:

Ja ik fok atten! :he: maar dat moest een verrassing voor je zijn! :( net als mijn guppenasiel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn weer bij mijn schoonouders geweest, dus weer vanalles van ze gekregen :love:

Een tas vol met boodschappen

Een leuk spijkerrokje

Een mooie donkerblauwe panty

Een donker roze vest. Moet even wennen aan die kleur, ben alleen maar zwarte vesten gewend.

Een paarse joggingbroek

Een kussen in de vorm van een KONIJN! :D:love: Bij een winkeltje gekocht die allemaal van die brocante spullen verkoopt.

Een hartje met een leuke tekening er op, om op te hangen. Ook van dat brocante winkeltje.

En een klein beeldje om op te hangen, ook van dat brocante winkeltje.

O ja, en ik kreeg van die eigenaresse van dat winkeltje een theepot warmhouder in de vorm van een teddybeer. Ik zei dat ik hem zo leuk vond en dat hij zo lekker dik was, en toen gaf zij die aan mij. :D Erg leuk ding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

45411-appeltje-voor-je-buik-bedel.htmleen appeltje-voor-je-buik bedel :yes:

45411-appeltje-voor-je-buik-bedel.html45411-appeltje-voor-je-buik-bedel.html45411-2978-home.jpg

een meneren gupje

een thermometer voor het aquarium

gisteren nog 4 zwarte terta's (onze zwarte tetra was zo zielig alleen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .