Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

slideshowtekst-1.gif

Tadaa! :bounce:

Mijn aankopen:

- Vest met fotoprint. Een vest met als print allemaal kleine fotootjes, heel leuk! Gekocht bij de Sting.

- Vest met blokjesprint. Een vest met een soort van blokjesprint, ook gekocht bij de Sting.

- Sweater met vakken. Een sweater met een soort van gekleurde vakken. Van de New Yorker.

- T-Shirt Je Suis Magnifique. Een t-shirt met een hondje en daaronder de tekst; Je Suis Magnifique, ook van de New Yorker.

- T-Shirt Pinguïn I Love Ice. Een t-shirt met een cute pinguïn die denkt; I ♥ Ice, weer van de New Yorker.

- T-Shirt Turtelly Nerdy. Een t-shirt met een schildpad met op zijn buik de tekst; Turtelly Nerdy, je raadt het al; New Yorker.

- Paarse Pyamabroek. Niet echt een pyamabroek, maar hij zit heerlijk! In het echt donkerder dan op de foto. En wederom: New Yorker.

- Grijze joggingbroek Donnay. Grijze joggingbroek van het merk Donnay. De oude was aan vervanging toe. Van de Intersport.

- Zwart sportbroekje Hummer. Deze had ik nodig voor Jazz, voor over mijn panty. Van het merk Hummer, ook van de Intersport.

Dit waren dus mijn laatste aankopen! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjullie! :D

Het was in totaal ongeveer 120 euro :P

Het is maar een paar kilometer rijden naar het dorp, dus nee, eigenlijk niet :P Wel vervelend dat we hier geen coolcat hebben, daarvoor moet ik helemaal naar Arnhem :/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na veel gedoe heb ik dan eindelijk mijn 2e HTC gekocht in 2 maanden. Hij komt Dinsdag aan. Nu maar hopen dat ik er íets langer mee doe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Na veel gedoe heb ik dan eindelijk mijn 2e HTC gekocht in 2 maanden. Hij komt Dinsdag aan. Nu maar hopen dat ik er íets langer mee doe.

Welke htc heb je dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dat soort jurkjes wordt ik altijd chagrijnig van..... vind ze altijd mooi, een ander staan ze altijd perfect en ik ben net miss piggy als ik em aantrek....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi jurkje :) Maar idd...ook hier kan dat varkentje gewassen worden :frown:.

Mijn laatste aankoop:

137444_kerbl_grasroehre_1.jpg

Nummertje zoveel is door mijn nijnen verorberd (wat ook de bedoeling is) en na zo'n roerige tijd met Nijn én vanwege hun 2 jarig huwelijk in maart tijd voor een traktatie.:party:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk jurkje! Ik hem 'm al een keer eerder ergens gezien... H&M?

Hier is de laatste aankoop een dvdspeler met schermen voor in de auto. In de zomer lekker muziekdvdtjes kijken in de auto! :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .