Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Maltesers en een witte bueno, afgelopen dinsdag, om de lange, lánge treinreis te overleven:he: Die met dank aan de NS een uurtje later eindigde dan gepland.....:whip2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een knuffel voor Babs. Een beertje in een konijntjes-pakje:

laatstedierenaankoop009.jpg

Die si echt leuk! Mijn 2 buurmeisjes haden die ook, in het roze, blauw en geel. :he:

Aw, there there. it's ok! :goed:

:love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een spijkerbroek en een fleecevest. Winddicht. Lekker voor bij de konijnen en in de opvang, net zo warm als m'n jas maar beweegt wat makkelijker :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O ja, mijn aankopen, maar betaald met het geld van mijn vriend. :P Krijg maandag pas weer geld.

3 potten haarmasker van Gliss Kur

3 tubes haarmasker van Gliss Kur

waterproof mascara en een kaartje met een lief, schattig konijntje er op. ( ik spaar die, :) )

Bonensalade, gehaald bij de Turkse winkel

Eten voor morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Verder gebruik je nooit een haarmaskertje ofzo? ;)

Ik haal dat altijd bij de Op = Op winkel, en toevallig hadden ze extra opruiming, 3 tubes voor € 5,=, dus ja, kon het niet laten liggen. ;)

Heb ik weer even een voorraadje. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik haal dat altijd bij de Op = Op winkel, en toevallig hadden ze extra opruiming, 3 tubes voor € 5,=, dus ja, kon het niet laten liggen. ;)

Heb ik weer even een voorraadje. ;)

Haha,

Mijn laatste aankoop waren btw een zak SS een zak chipjes voor vanavond ^^ en en een nieuw lekker groot bed (A) toevallig ook betaald met t gedl van mijn vriend ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .