Spring naar bijdragen
elvira88

Show je laatste (dieren) aankoop.

Recommended Posts

Sesamstraat Kimble, dat is een soort van Mens erger je Niet voor de kleintjes. Mijn neefje (bijna 3) wil tegenwoordig met ons meespelen als wij Mens-erger-je-nieten, maar voor hem is er niet veel aan, duurt veel te lang en hij snapt er nog niet veel van. Dus nu hebben we een mini-spel wat voor hem ook leuk is:yes:

En Ymea Silhouet, hebben wij nu in de winkel met 25% korting en dat scheelt best wat.

Was dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja idd, word je misschien nog rijk van ook. :he:

Nou, het zou wel een aardige bijverdienste zijn, ja, als ik alleen al bekijk hoe regelmatig ik tegenwoordig iets voor één van beide ouders mee moet nemen. Stel je voor als ik dat uitbreidt naar de hele familie:he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou, het zou wel een aardige bijverdienste zijn, ja, als ik alleen al bekijk hoe regelmatig ik tegenwoordig iets voor één van beide ouders mee moet nemen. Stel je voor als ik dat uitbreidt naar de hele familie:he:

Tja, wat let je. :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tja, wat let je. :he:

Geen idee, misschien moet ik maar eens beginnen met een informatieve folder:he:

het is nog cemplimenteuzer: tegen overgangsverschijnselen en overgangs vetrollen:p

Dat laatste niet zozeer, ze heeft namelijk diverse soorten van Ymea. Maar het type dat ze normaal heeft, hebben wij niet in het assortiment:he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb een super leuk shirt van de New yorker

er zitten 2 vogeltjes op een stokje een mannetje en een vrouwtje. het mannetje zegt "i love you" en het vrouwtje zucht en zegt macho :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
*hoopt heel hard dat Mindy's moeder niet meeleest* :rofl:

Nee hoor, die zit niet op BB;)

ik heb een super leuk shirt van de New yorker

er zitten 2 vogeltjes op een stokje een mannetje en een vrouwtje. het mannetje zegt "i love you" en het vrouwtje zucht en zegt macho :he:

Goh, klinkt héél bekend:he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot groot verdriet moet ik de waarheid nu toch echt onder ogen gaan zien... mijn winterjas met konijntjesmotief begint ECHT stuk te gaan. :(

Dus vandaag maar een nieuwe winterjas gekocht:

edc.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tot groot verdriet moet ik de waarheid nu toch echt onder ogen gaan zien... mijn winterjas met konijntjesmotief begint ECHT stuk te gaan. :(

Dus vandaag maar een nieuwe winterjas gekocht:

edc.jpg

Konijntjes motief???!!! cool!!! heb je een foto??

maar deze is ook mooi hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeuh!! ik heb vandaag mijn 2 nijntjes voor het eerst gezien en ik heb ze ook al betaald dus ze zijn nu eigenlijk van mij,

Helaas moet ik nog een week wachten tot ze bij me komen wonen :(

Ze zijn zoooooow lief en schattig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .